Misschien wilde de vlos de kans op een super teleurstelling dus voorkomen door haar de kans te geven om morgen, in alle rust, voor haar echo te komen. Je kan het ook omdraaien natuurlijk.
nou mag lije van wel oh nee dit is echt niet aardig van mij.............. maar zulke mensen moeten gewoon eens effe verder nadenken als hun neus lang is. en dit is het laatste wat ik er over zeg
SLECHT zijn jullie Ze is zwanger , hormonen bom.. ze zal het heus allemaal even anders opgepikt hebben en terugkomen met een mooi verhaal dat ze van haar afspraak heeft kunnen genieten (ons blijft positief?! )
dat denk ik ook, dat de vlos dacht, ik verzet het helemaal zodat ik mevrouw in alle rust de echo kan geven. Want ook vk's snappen heel goed hoe spannend zo'n echo is en dat het toch wel heel vervelend is dat wanneer ze juist bij het hartje komen om te luisteren dat dan net haar mobiel afgaat en ze direct weg moet. Dan zou ik liever een dag later gaan, zonder papa.
Nou, ik begrijp haar teleurstelling wel, en het balen van die vrije dag (als er was afgezegd).....maar dat is helemaal niet van toepassing
Misschien kan ze ieder moment gebeld worden om weer bij iemand thuis te komen omdat die reeds gebroken vliezen heeft en onregelmatige weeen heeft, die ieder moment regelmatig en sneller kunnen worden???? En dan wordt je echo afgebroken en kun je alsnog een andere keer terugkomen. Dit bedoel ik met , vul niet de agenda van de VK in. Dat doet zij zelf wel. Mijn Vk werkt ook alleen en daar is nooit een spreekuur uitgevallen. Mazzel gehad dus.Maar dat risico zit er altijd in bij iedere praktijk dat dat wel gebeurt.
Dit zou goed kunnen idd. En het kan zijn dat de VK al met een bevalling bezig is, en tegen die bevallende heeft gezegd ik kom over een uurtje of 2 terug, maar als er dit,dit of dat is moet je bellen?! Lijkt mij een logische verklaring. Ik zou het ook even jammer vinden, maar zou er persoonlijk niet aan moeten denken dat als ik lig te bevallen en de VK nodig heb, ze op haar gemak een echo staat te maken (die op zich geen haast heeft, er zijn natuurlijk ook gevallen waar wel haast/spoed een echo gemaakt moet worden omdat ze het kindje niet meer voelen ofzo) maar dan nog!
Ik begrijp de teleurstelling wel.. Maar denk eerder dat de vk heeft gebeld met het idee van: Nou vandaag heb je die afspraak maar door omstandigheden kan ik weggeroepen worden dus miss kom je liever morgen?? En zo niet, kom je vandaag maar dan zou het kunnen dat ik word weggeroepen! Nouja, iig shit happens zeg ik dan maar. En je kan iig vandaag nog komen ..
Ze zegt toch alleen dat ze het vreemd vindt!? Want het is wel erg last minute. En er was nog geen spoed! De vk had ook kunnen zeggen de afspraak kan doorgaan maar het kan zijn dat ik weg moet. Of wil je hem liever morgen in alle rust? Ipv gelijk te melden een uur van te voren dat ze de afspraak wil verzetten. Ik zou dat ook raar vinden. En dat zegt helemaal niks over dat ts geen respect heeft voor spoedgevallen.
Wat zou naast spoed dan een reden kunnen zijn dat de vlos afspraak wil verzetten. Geloof niet i.v.m. een rustige middag. Als dat wel denkt, zit je niet goed bij je praktijk, dit vertrouwen moet er toch wel zijn.
Wat zou de ts er van vinden als zij ligt te bevallen dat ze even moet wachten met persen want er is een mevr die haar echo niet af wilde zeggen dus die moet helaas voor...hou maar ff binnen dat kind...hahaha tuurlijk!
Ja misschien wordt ze gebeld maar misschien ook niet? Dat weet je dus niet. En als er spoed was dat de afspraak niet door kon gaan dan is het ook niet vreemd. Maar die spoed was er dus nog niet. Iedereen doet net als of die spoed er al was? Maar dan zou ze helemaal niet kunnen komen, toch?
Ze mocht toch komen?? Denk dat vk niet een vrouw in haar uppie laat bevallen om een echo door te laten gaan.
Maar als ze het idee heeft dat er iets tussen zou kunnen komen (en dan niet een beetje kans maar een hele grote kans) dan is het toch lief dat ze ze de gelegenheid geeft om morgen in alle rust te komen (voor zover dat zo is, dat is morgen weer een verrassing, als vlos zijnde)
Precies! Als mijn vlos dit tegen mij zou zeggen terwijl ik lag te bevallen, dan was ik (met weeen en al) hoogst persoonlijk naar die mevrouw die-zo-nodig-per-se-op-dat-tijdstip-een-echo-wilt toegereden om eens even haarfijn te zeggen hoe ik erover dacht! (Daarnet 52 lezers )