Tja kan je niks aan doen als jij degene was die zou moeten bevallen zou je er ook graag iemand bij hebben, zoals een verloskundige? Ze zegt het heus niet af omdat ze vandaag geen zin heeft om hamis een echo te geven Valt me trouns wel op dat je alleen maar klaagtopics begint! Ook nog iets leuks te vertellen hamis? haha Kan me trouns wel voorstellen dat je er van baald als je net een echo zou krijgen.
Ik zou ook gigantisch balen als mijn afspraak voor de echo zou worden afgezegd. Helemaal als het de 1e echo is als je zwanger bent, die is super spannend. Klopt het hartje? Is alles goed? Soms is het inderdaad gewoon niet anders, maar als ze zou vragen of het misschien de volgende dag ook zou kunnen, en mijn man had vrij genomen voor de middag, dan zou ik ook zeggen dat ik het liever vandaag heb. Zo hebben ze een keer een fout gemaakt bij de 20 weken echo. Ze hadden op het kaartje 10 uur gezet, maar blijkbaar in hun agenda 9 uur. Dus er was geen plaats toen ik daar kwam. Toen baalde ik echt ontzettend. Wij daar met man + kind, ik helemaal in de zenuwen. En we moesten ook nog eens 2 weken wachten. Toen kwamen de hormonen wel even los hoor
Als je om zoiets onbenulligs al zo uit je stekker gaat en er vervolgens een topic over plaatst in de lounge................wens ik je veel succes met de rest van je zwangerschap/bevalling/kraamtijd en het opvoeden van je kind.
Ach ja wat doet het hoe en waarom er uiteindelijk toe. De TS krijgt haar echo, dus heeft compleet nutteloos dit topic geopend en een discussie veroorzaakt.
Een vk zit niet de hele tijd naast een bevallende vrouw. Soms gaat ze even terug naar haar praktijk maar is de kans groot dat ze weggeroepen word terug naar de bevallende vrouw. Het is namelijk geen exacte wetenschap hoe snel of hoe langzaam dat gaat. En om teleurstellingen bij de zwangere met echo te voorkomen kan het zijn dat ze haar wilde afbellen cq verplaatsen.
Dan is er geen spoed, nog, maar er is in ieder geval wat waardoor ze opgeroepen kan worden.... Logisch dat ze zo kort van te voren belt! Ik zou het vreemder vinden als ze 3 dagen van te voren zou bellen met dezelfde mededeling! Oh en we kunnen misschien de vk even bellen wat er nou was is dat gelijk uit de wereld : p
Zet hier dan meteen mijn vraagtekens hoe het er bij jou dan aan toe gaat Is toch ontzettend vervelend en vooral als je vrij hebt genomen(de vader in spe) en er zo naar uit zit te kijken! Beetje inleven is niet verkeerd
Er is hier vast iemand met dezelfde vlos Zullen we gewoon afwachten of Hamis komt vertellen hoe de echo was?
*proest* giraf, whahaha, ik had je wel willen zien gaan dan... ontopic, wij weten ook helemaal niet wat de vlos gezegd heeft natuurlijk.
Wel lief natuurlijk! Maar dan zou ze moeten vragen of ts wil verzetten en niet zelf aangeven dat ze wil verzetten. Komt net even anders over. Beetje lullig hoe iedereen ts nu aanvalt. Ik zou er zelf ook geen topic over starten maar om nu zo te gaan doen?? En te doen alsof ze vindt dat haar echo voor een bevalling gaat is een beetje overdreven.
Maar de vk zeg helemaal niks af en vraagt alleen om te verzetten. Zelfs dat is al erg genoeg voor ts er moet notabene een topic over geopend worden. Het is waarschijnlijk heel goed bedoeld door de vk ,want het is jammer als ze tussendoor weg zo moeten. Iedereen zeg wel laatste moment, maar misschien heeft haar collega vk van bijv het spreekuur wel net een uur voor de afspraak haar been gebroken. Dan is het niet gek dat er een half uur van te voren wordt gebeld om te vragen of het morge kan.
Ja dat kan wel normaal zijn. Ze weet immers een paar dagen van te voren niet wat er allemaal gaat gebeuren op de dag/het moment dat jij je echo zou hebben. Het kan natuurlijk dat ze net een telefoontje heeft gehad van een zwangere die op het punt staat te bevallen en dat ze dan weg moet. En de andere vk's van jouw praktijk zijn misschien wel ziek, op vakantie of ook met een bevalling oid bezig. Heb het bij de vk destijds niet meegemaakt maar bij de ha des te meer, die moet ook weleens tijdens het spreekuur naar een spoedgeval. En die belt niet van te voren op.
wat een ophef...... moet zeggen dat ik me ook erg zou verheugen op een echo en ervan zou balen als het daadwerkelijk afgezegd zou worden! maar ja zou ook wel begrijpen dat het overmacht is. En ja zou ook balen voor mn man als hij speciaal een dag vrij had genomen daarvoor. ach ze is er nu vast! En hopelijk een hele mooie echo!!!
Een topic over bedden verschonen of gerechten mag dus wel allemaal maar een topic met lichte teleurstelling nav het ontzettend uitkijken naar het zien van je kindje en dat word half uur voordien afgezegd mag niet?
@TS: ik reageer gelijk op je startpost, maar ik vind het er nu eenmaal bij horen hoor: bevallingen plan je niet en als dan je collega ziek is, vind ik het persoonlijk juist heel netjes dat ze JUIST een echo verzet naar de volgende dag. Juist je echo wil je gewoon alle tijd voor hebben toch, en niet halverwege dat ze dan toch nog naar de bevalling moet rennen? En verschuiven naar later op de dag: schat, dan is de VK toch helemaal zeker weten met die bevalling dan bezig? Niet zo moeilijk over doen hoor!