Mijn vriend gaat ook alle gewone controle's mee als het uitkomt op het werk...het kost hem geen vrije dag...en hij gaat daarna gewoon weer terug ( als ik niet pas een afspraak om 16.00 heb ) dus voor mensen die bij gewone controle's samen komen is het net zo vervelend........maar in dit geval was er niks vervelend te vinden!
Ja echt he.. Mensen zijn ego. IK heb een echo en hoe kun je dan bellen om dat te zeggen zeg. Jeetje!! Wat gek... De vk brengt het toch nog heel netjes? Ikkeikkeikke.. Maar goed sommige mensen reageren hier sowieso altijd raar .. Maar ben het weer eens met je een devil.. Mensen maken tegenwoordig problemen of zijn boos om niks..
Jee wat een fans hier Heb geloof ik op blz 5 een reactie gezet en niet meer bijgelezen. Maar heeft Ts inmiddels haar echo gehad?
Jeetje wat een gefrusteerde mensen hier zeg, ik vroeg me alleen af of dat wel normale gang van zaken is. Ik werd ook niet boos zoals men dat beweert, ik was alleen een beetje teleurgesteld. Maar nu ik weet dat dat kan ga ik niet weer vragen of mijn man vrij neemt, want als hij vrij neemt betaalt hij het zelf hij krijgt zijn loon 1 dag minder snappe jullie maar ach sommige mensen zijn zo gefrusteerd dat ze gelijk lopen te zeiken
als je nou gewoon dan zegt in je topic dat je teleurgesteld bent dat je misschien 24 uur langer moet wachten, is dat heel anders als dat je zegt dat het vreemd is, dat andere mensen hun afspraken maar moeten verzetten etc
Lieve schat dat heb jij zo net bewezenOmdat jij loopt te zeiken alleen omdat ze belt of het een andere keer mag.Maar fijn dat alles goed is met de beeb en dat je een mooie echo hebt.
Ja ik had het misschien anders kunnen neerzetten maar ik snap niet dat iedereen gelijk loopt te zeiken dat ik boos ben etc , terwijl dat niet zo is. Maar ja ik ben het zat om mezelf steeds te verdedigen hier.
Mischien als je je taalgebruik is aanpast naar anderen toe, kom je al heeeeeeeeel erg ver meid. Typisch geval van een kind krijgt een kind smaak in mijn mond...