Op basis hiervan zegt de echoscopiste meisje, maar op de beelden denken we af en toe een piemel te zien, haha. Bonnetje van de roze kleertjes nog maar even bewaren misschien...
Ik zie op de 3d echo duidelijk een balzakje en pielie.. van onze eerste hadden we ook een 3d echo en je zag precies dit
Idd lastige, die streepjes waar echoscopiste naar wijst idd meisje, maar ik denk ook op andere echos wat anders te zien.... Spannend nog even!
Waar dan? Je kijkt tegen het kindje hoofdje boven en benen naar boven/links....hij heeft zijn voeten ervoor!!
Haha, de reacties zijn ook niet echt eenduidig. Dank voor het reageren! Ik ben nog steeds superbenieuwd, maar kan ook denken: "Het is waarschijnlijk een meisje, maar misschien ook een jongen". Nog een maandje en dan kunnen we het tijdens de 20 weken echo nog laten checken.
Dat op die 3d echo is niet zijn piemie hoor haha zou mooi zijn, die is even groot als zn beentje dan Maar desalniettemin denk ik wel ook een jongen, de echo van ons meisje was echt anders.
Het blijft een beetje een raadsel. Hierop zijn het wel echt streepjes. Nou ja, we wachten af. Goed verhaal voor later dit
Mijn man en ik zeggen allebei n jongen... Voornamelijk om de eerste foto (lijkt ons beide n balzakje met piemeltje) en de "hamburger" op de laatste foto, lijkt niet op onze echo's van Nora (wat dus een dame is), en er lijkt nog iets onderuit te komen... Maar goed, wij zijn geen experts, hahaha!