Op het KDV heerst de waterpokken. Net mijn moeder gebeld en ik heb het al een keer gehad. Weten jullie of dit nu dan nog kwaad kan? Kan nu de verloskundige niet bellen omdat ik op kantoor zit en niemand hier het nog weet.
ik weet wel dat je het nog een keertje kan krijgen mn schoonouders hebben het van een neefje van hun gekregen ik zou het toch even navragen voor de zekerheid
Ik zou het ook even na vragen want ik heb het vroeger dat ik klein was ook 2x gehad en met mijn eerste zwangerschap heb ik ze gehad en bij de 2de zwangerschap ook weer. Het is wel een uitzondering dat mijn lichaam geen antistoffen maakt maar goed het is mogelijk heb ik ondervonden helaas. Als het heerst is de incubatietijd is al geweest dus ik zou gewoon toch voor de zekerheid even bellen.
ik heb mijn zoontje nu met waterpokken.. zaterdag achter gekomen en meteen gebelt naar de dokter... als je aan het eind van je zwangerschap zit en je hebt het dan moet je aan de bel trekken vanwege overdragen aan baby de dokter vertelde dat het bij volwassenen haast of niet voorkomt... ik ben wel gerust gesteld.
Als kinderen de waterpokken hebben, dan is de besmettelijke periode al voorbij... Als jijzelf ooit de waterpokken hebt gehad zijn jij en de baby beschermd. Maak je dus geen zorgen!!! En volgens mij is het alleen 'gevaarlijk' een paar dagen voor en paar dagen na de bevalling.
mijn zoontje zit ook helemaal onder gister dokter gebeld maar kon geen kwaad als ik zelf al heb gehad had ik het niet gehad moest ik voor de zekerheid bloed komen prikken en klopt een paar dagen voor de uitgerekende datum en erna is gevaarlijk dus wij kunnen nog even
Bij mij op t kdv ook waterpokken dus verloskundige gemaild en een bloedtest gedaan had het al gehad en dan kan het geen kwaad!