Hoi Dames, Sinds een half jaar heb ik een spiraal, de afgelopen 3 maanden was mijn menstruatie enorm regelmatig geworden hierdoor. Je kan de klok op gelijk zetten. Nu is er het volgende gebeurd: Ik moet eigenlijk (als ik uitga van mijn regelmatige cyclus) 20 juni mijn menstruatie krijgen. Alleen ben ik zojuist naar het toilet geweest, en zag ik ineens wat bloed. Het zag er vreemd uit. Nu heb ik helaas voor de derde zwangerschap een miskraam gehad, vandaar dat ik het herken. Dit was precies hetzelfde. Heb sinds gister echt zo'n wee-achtig gevoel in mijn onderbuik. Nu ik terug denk heb ik wel de zwangerschapssymptomen gehad. Merkte pas geleden dat mijn borsten ineens heel gevoelig waren, zei dit tegen mijn man nog. Voelde mezelf de afgelopen dagen erg beroerd. Enorm last van stemmingswisselingen. Heb nog geen test kunnen doen, omdat wij geen testen in huis hebben. 2 menstruatie's geleden was het ook erg vreemd, toen was het ook slijmerig maar toen waren het een paar druppels, was het 1 kleur en was het daarna meteen even gestopt. Terwijl ik nu nog steeds bloed verlies, het ziet er ook heel anders uit nu (enorm te vergelijken met de miskraam die ik had) Wat denken jullie?
Ik had dat eigenlijk elke keer als ik ongesteld moest worden met de spiraal. Zwangerschapssymptomen, beetje schijnzwangerschap achtig, en veel bloed met kramp. Bevruchting kan gewoon, alleen innestelen zou niet moeten kunnen...... bij mij was het bloeden zeer heftig het eerste jaar met stolsels en zeer ernstig bloedarmoede. Ja en toen was ik dus opeens wel zwanger met spiraal en toen had ik het pas laat door..... dit is niet goedgegaan
Om eerlijk te zijn heb ik de symptomen die jij beschrijft ook gehad toen ik een mirena had en was niet zwanger. Zonder positieve zwangerschapstest zou ik dan ook niet spreken van een miskraam.