balloncatheter, hoe en wat???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marihi, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Als ik voor de tijd niet beval, krijg ik as woensdag een balloncatheter, om dan later op de dag of donderdag ingeleid te worden. Ik ben benieuwd wat ik moet verwachten. Is het pijnlijk, ben je nog mobiel, hoe lang duurt zoiets etc?

Iemand met ervaring? B.v.d.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook gehad. Vrijdag 17.00 uur werd ie ingebracht. Je voelt m wel zitten maar doet geen pijn, er hangt alleen een dikke draad uit je.
    Een stuk elastiek eigenlijk. Volgende ochtend rond 11.00 viel hij er bij mij uit na wat getrek (dit mocht van de gyn)
    Daarna hebben ze m'n vliezen gebroken en kreeg ik na een kwartier weeen. Om 20.45 is mijn dochter geboren.

Kortom niets om bang voor te zijn zou ik zeggen!
    Succes met alles.

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Hier ook gehad.....op maandag om 8.00 ingebracht, rest van de dag/nacht op kamer doorgebracht (je kan alles gewoon doen). Volgende ochtend hebben ze de ballon eruit gehaald en had 3cm ontsluiting, vliezen gebroken en daarna opwekkers omdat ik niet uit mezelf weeen kreeg. 10.00 begonnen de weeen en om 16.00 mocht ik persen en dochter om 16.40 geboren.

Inbrengen van de ballonkatheter vond ik niet prettig maar gyn zei ook dat mijn baarmoeder ver naar achter gekanteld lag dus kon daar aan liggen.
    Verder niks negatiefs erover.

Succes

Deel Deze Pagina