Hallo allemaal! Allereerst mijn complimenten voor jullie geweldige site! Echt helemaal top. Nu is er een klein dingetje waar ik me aardig aan stoor, ik weet het, er is genoeg om je druk over te maken maar toch, ik denk ik meld het even Er is een nod forum waarin iedereen haar onzekerheden en vragen ed kwijt kan en ik zie overal de aparte topics bij zwanger worden en eerste symptomen over "nog een paar dagen tot mijn nod.. spannend.. hopelijk blijven de duivels weg" etc. Is dit niet een beetje forumvervuiling? Of ben ik de enige die me eraan stoort. Als dat laatste het geval is, houd ik verder mijn mond Liefs Manuela
jep ik vind het ook een beetje overdreven, de meeste nieuwe topics zijn al minstens 3 topics over geweest en als de dames even de moeite nemen om het forum te doorzoeken hebben ze zo al hun antwoorden. Sterker nog er lopen nu zowiezo 2 nieuwe topics met precies dezelfde titel, "wat denken jullie" sluit anders je vraag ff aan bij de eerste....
Ik ben het helemaal met manuela eens... En das niet om iemand voor zn kop te 'slaan', maar soms zie je door het bomen het bos niet meer... Bij het NOD-topic, blijft het ook allemaal overzichtelijk
Er is toch veel vraag naar dit soort topics. Met zoveel berichten is het ook moeilijk om door de bomen het bos te zien en ik denk dat als je het NOD topic niks vindt, je er maar beter ook niet kunt komen
Daphne, ik snap je antwoord niet helemaal. Het gaat er mij om dat er een NOD forum binnen deze site is (waarop wij geen lijstjes mochten aanmaken omdat dat op de NOD lijst links in de kolom kon) en dat er dan zo verschrikkelijk veel topics worden aangemaakt van nog 3 dagen tot nod... spannend etc. Vervolgens wordt er weer een nieuw topic aangemaakt (door dezelfde gebruiker) met 1 dag voor nod, negatief getest, en vervolgend weer 1 met al 2 dagen overtijd etc. Dit is denk ik ook wat Wendyp bedoeld met door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Liefs Manuela
jullie hebben helemaal gelijk maar er zit een maar aan als wij deze topics verwijderen dan krijgen wij meestal een boos pbtje van ja jee waarom moet die dicht we hameren er al zovaak op ga verder in je oude topic of gebruik even je zoek functie ik! heb het persoonlijk opgegeven omdat ik niet steeds de gebeten hond wil zijn Deb is best een aardig vrouwke maar als ik steeds dit soort berichten moet plaatsen en antwoorden moet ontvangen dan heb ik op het gegeven moment me buik vol , en denk dan laat maar dus ik hoop dat deze meiden zelf even nadenken en zeggen , ja! tis ook eigenlijk wel van de zotte
Hoi Debbie, bedankt voor je antwoord! Ik kan me voorstellen dat het voor jullie ook onbegonnen werk is, en je "boze" reacties hierover krijgt als je een topic verwijdert. Ik wilde het iig even melden en dan is het ook weer onder de aandacht gekomen voor andere meiden Liefs Manuela
Manuela, jij verwoord precies wat ik denk (en mijn mede mods ook denken!) Sluit je aan bij een NOD topic en open zelf geen topics over hoeveel dagen voor je NOD je zit enz.. dit kan gewoon onder de NOD topics, krijg je net zo veel respons!