hallo, zoals jullie zien ben ik net pas zwanger, vannacht werd ik wakker en ik had enorme kramp in mijn baarmoeder denk ik, ik weet niet wat het is maar het voelde hetzelfde toen ik sex had gehad met m`n vriendje en ik toen klaarkwam(leuk onderwerp he). Het leek alsof de baarmoeder zich samentrok en niet losliet, er was geen bloedverlies en nu nog altijd niet. Maak me erg ongersust, wat kan dit zijn, bandenpijn? help............
Hey meis, Mijn baarmoeder geeft ook een kramp gevoel al ik ben klaargekomen en als ik druk bezig ben...ik had het gister ook maar het schijnt het uitzetten van je baarmoeder te zijn! Ik had het ook na gevraagd...pas als het echt heel erg veel pijn doet en je verliest bloed dan moet je je huisarts bellen of verloskundige als je die al hebt! liefs Eva
ja ik heb een verloskundige daar ga ik 11 febr heen. ja ik weet inderdaad dat als je maar geen bloedverlies hebt het goed is. Het zijn ook echt geen steken maar een grote kramp. Schrok er heel erg van werd er misselijk van en kreeg het ontzettend warm, maar was na een tijdje ook weer over en voel me nu weer goed. Waarschijnlijk is mijn baarmoeder gewoon hard aan het werk... dank jullie wel
Ik ging ook zweten en werd misselijk van die kramp, bij mij was het na 10 minuten uitrusten weer weg. En graag gedaan meid Suc6 verder, en geniet van je zwangerschap!