Hey hallo, Ik dacht ik open effe een topic. 16 maart is het zover en hebben wij een pretecho + geslachtsbepaling. we zijn hartstikke zenuwachtig!!!! hebben jullie er ook zo een last van? We zijn blij met allebei geslacht als het maar gezond is maar toch blijft het spannend. Heel veel mensen hebben ook van je krijgt een jongen en ik zelf heb ook een gevoel voor een jongen heel sterk dus ben benieuwd!
heey meid, Volgens mij mis ik je een beetje bij de september mama's ik heb ook 16 maart een geslachtsbepaling echo had er eerst totaal geen last van... maar hoe dichterbij het komt hoe spannender ik het vind !! ik heb zelf ook een voorgevoel voor een jongetje, eerst dacht ik een meisje... maar ondertussen heb ik al vele dromen gehad van een jongetje... hierdoor neig ik toch een naar een jongetje Liefss
Zeker Spannend!! ik had het ook,en ik dacht ook heel sterk een jongen,en de mijn moeder en vriend een meisje! en het werd een meid! Ik blijf mee lezen! ben benieuwd wat het wordt!
Hey, @ Mejojo hahaha klopt ik lees wel mee maar ik kan het niet meer bijhouden bij September mama's erg he ja wij lopen samen kijkenwat jij krijgt ben ik ook erg benieuwd naar en ook kijken of ons gevoel klopt @ Claudia raar he dat je zo een sterk gevoel kan hebben en toch niet zo is ik moet wel eerlijk zijn dat een meid me geweldig lijkt maar gevoel is toch anders
haha ja het is druk bij de sept mama's @ geslacht wat ik leuk zou vinden : ik zou het voor mijn zoontje erg leuk vinden als hij een broertje krijgt. maar ik zou een meid ook leuk vinden omdat ik graag ook een dochter wil... en ik weet niet of wij meer kids nemen als 2 ( als het aan mij ligt wel 6 maarja moet ook maar net realistische zijn hé maar qua gevoel.... "hoop" ik op een jongetje... dat ik kan zeggen dat mijn instinct mij niet in de steek heeft gelaten Maarja, als mijn gevoel me wel in de steek laat vind ik het ook prima als het maar gezond is hé... ik weet wel... als blijkt dat het een meisje is ga ik flink shoppen vind dat er zoveel leuke kleertjes zijn voor een meisje
O, leuk zeg. Toch altijd spannend hoor! Ik ben 16 maart uitgerekend, hoop dan stiekem al wel bevallen te zijn! Veel plezier hoor!
Mejojo idd er is wat meer te shoppen voor de meisjes. het zou mij ook niet uitmaken maar je hebt altijd wel een voorkeur hihih. het is idd erg druk ik ben nooit bij want als ik kom kijken zijn er 10 paginas verder ....... Anna wat leuk ik hoop voor je dat je dan bevallen bent. het is dus nog effetjes heel veel succes meis
Spannend hoor, zo'n geslachtsbepaling.. Ik telde de dagen af.. de hele dag was ik zenuwachtig.. Maar mn grote wens kwam uit Ik riep overigens tot 13 weken dat ik een jongen zou krijgen.. maar sindsdien kreeg ik dromen over een meisje.. en toen heb ik het al geweten.. apart he.. je gevoel.. haha Mn man had het al die tijd al goed.. die wilde graag een zoon, maar hij zei; de volgende keer.. want deze baby is een meisje, en hij heeft gelijk
Ik weet nu nog niet of ik het wel zou willen weten wat het gaat worden, het is ook leuk als je bevalt en dan het pas hoord. Dus ben er nog niet over uit. Gr D
@ tummetje gefeliciteerd ik lees steeds meer dat mensen het mis hebben als ik de chineze kalender moet geloven is het een meisje @ Belly jij bent er nog niet over uit dus succes !!!!
hoi!! Wij mogen 18mrt heen om 17.30u!! ben zo benieuwd!!! spannend!! de 1e echo hebben we gehad met 8+2 weken dus het word echt wel weer tijd!! Ik heb een heeeel klein beetje het gevoel dat ik weer een jongen krijg, nou we zullen zien!!! kan niet wachten! liefs Emmie
Hey Emmie, 2 dagen later als k dus ook spannend voor jou mijn laatste echo was ik 13 weken dus wil mijn beebje ook weer eens zien .... die gevoelens toch succes nog effetjes met het wachten....
@sjan; jaa..die chinese kalender zei bij mij een jongetje. En dan in combinatie met je gevoel ben je er zowat van overtuigd.. maar hier klopte hij dus niet
Ja klopt wij krijgen een meisje en ik had zelf wel een beetje dat gevoel en Iris wou ook erg graag een zusje en is uitgekomen dus
hey meis, Ik krijg insha'Allah de tp op de dag van jouw geslachtsbepaling. Word een spannende dag voor ons!!!
Hey Elif, ik hoop dat dan een geluksdag mag worden voor jullie Ik zal dua etmek voor jou!!!!!! ( slechte zinsopbouw he ) Hoe is het met je? Dikke kus