Hoi, Ik ben op zoek naar ene mooie strakzittende/aansluitende (liefst chique) jurk. Bijna alle jurkjes zijn gewoon van die flodderdingen aan de onderkant. Ik vind dat zo raar staan, je ziet dan de vorm van de buik niet eens meer. Wie kan me helpen. heb de sites van noppies en mamalicious al afgestruind. Er staan heel mooie chique jurkjes op, maar allemaal tentmodel....
jurkjes.nl kun je ook op kijken...daar hebben ze ook zwangerschapsjurken...en ik doe het ook gewoon met 'normale' jurkjes die mooi strak aansluiten, want ik heb precies hetzelfde als jou...je moet me mooie buikkie wel blijven zien...
Ik heb ook gewone jurkjes gekocht bij ter horst van geel, geen positie jurkjes! Sluit allemaal beter aan en kin je daarna ook nog aan.
Heb zelf een aantal jurken gemaakt, gewoon een koker genaaid met een reksteek van een mooie stof. Helemaal super en niemand heeft hem! Heb hem aangehad naar een opening van een kantoor en een presentatie. Gelijk goede reacties gekregen.
Klinkt misschien heel erg gek maar ik heb zon mooie witte jurk gekocht bij de h&m heb hem wel 2 maten groter moeten nemen voor mijn buik maartse perfect wij gingen namelijk trouwen in het klein en vond de keuze indd lastig bij de positie mode als je bij de h&m gaat kijken hebben Se echt hele mooie dingen meestal zit er een mooie band op en die valt dan tussen je borsten en je buik !! Ik ben er SP'er bij mee!!!
hmm ken dat probleem niet zo, ik heb er een paar van prenatal en die lopen vanaf de buik ook mooi naar beneden en vandaag 2 van esprit binnen gehad en die sluiten ook mooi aan,
Bedankt voor de reacties! Ik heb al heel wat sites afgestruind, maar zie er nog weer nieuwe tussen staan. als iemand foto's heeft van een mooi aanlsuitende jurk ben ik wel benieuwd