strakke/aansluitende positiejurk gezocht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muppet83, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben op zoek naar ene mooie strakzittende/aansluitende (liefst chique) jurk. Bijna alle jurkjes zijn gewoon van die flodderdingen aan de onderkant. Ik vind dat zo raar staan, je ziet dan de vorm van de buik niet eens meer.:(:( Wie kan me helpen. heb de sites van noppies en mamalicious al afgestruind. Er staan heel mooie chique jurkjes op, maar allemaal tentmodel....

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Kijk eens op www.ikenmijnkind.nl wie weet vind je daar iets leuks, is ook niet zo duur! Succes!!

3. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    jurkjes.nl kun je ook op kijken...daar hebben ze ook zwangerschapsjurken...en ik doe het ook gewoon met 'normale' jurkjes die mooi strak aansluiten, want ik heb precies hetzelfde als jou...je moet me mooie buikkie wel blijven zien...

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Zalando?

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    O ja wehkamp had ook een mooie jurk van mamalicous viel ook slank langs het lichaam.

6. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Ik heb ook gewone jurkjes gekocht bij ter horst van geel, geen positie jurkjes! Sluit allemaal beter aan en kin je daarna ook nog aan.

7. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zelf een aantal jurken gemaakt, gewoon een koker genaaid met een reksteek van een mooie stof. Helemaal super en niemand heeft hem! Heb hem aangehad naar een opening van een kantoor en een presentatie. Gelijk goede reacties gekregen.

8. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda

Klinkt misschien heel erg gek maar ik heb zon mooie witte jurk gekocht bij de h&m heb hem wel 2 maten groter moeten nemen voor mijn buik maartse perfect wij gingen namelijk trouwen in het klein en vond de keuze indd lastig bij de positie mode als je bij de h&m gaat kijken hebben Se echt hele mooie dingen meestal zit er een mooie band op en die valt dan tussen je borsten en je buik !! Ik ben er SP'er bij mee!!!

9. tulip

tulip Niet meer actief

hmm ken dat probleem niet zo, ik heb er een paar van prenatal en die lopen vanaf de buik ook mooi naar beneden en vandaag 2 van esprit binnen gehad en die sluiten ook mooi aan,

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Bij prenatal be ik ook geslaagd voor een sjieke mooi aansluitende jurk

11. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik heb al heel wat sites afgestruind, maar zie er nog weer nieuwe tussen staan. als iemand foto's heeft van een mooi aanlsuitende jurk ben ik wel benieuwd:D

Deel Deze Pagina