Goed dat je het al geregeld heb! En ik weet niet hoor maar de stress van je kind niet kunnen horen is niet bepaald goed nee! Hoop dat je snel gerustgesteld bent
Succes zo meteen vind het ook niet meer als normaal dat je een echo krijgt hoor. Bij mijn vorige zwangerschap zei de verloskundige al het kan zijn dat ik het hartje niet vind nog maar geen paniek dan krijg je gelijk een echo. Het gebeurt dus vaker en is waarschijnlijk niks aan de hand , maar even een geruststelling is natuurlijk wel fijn!! Succes zo !!
Goed dat je gebeld hebt! Hopelijk is alles gewoon in orde! Heb het zelf tijdens de eerste zwangerschap gehad, met 15 weken. Toen ook een echo gehad, gelukkig niets aan de hand Succes!
Goed dat je hebt gebeld! Wat schrikken zeg, en belachelijk dat ze niet gelijk even een echo heeft gemaakt. Hopelijk heb je net weer van je kindje kunnen genieten op de echo.
Bij mijn jongste kon verloskundige zelfs bij 17 weken hartje niet vinden, bij een voorliggende placenta (bleek later). De verloskundige had eigen echo, dus die heeft toen meteen even met echo gekeken en alles was prima. Voor mij dus geen reden tot stress. Hoop dat je inmiddels een mooie echo hebt gezien!
Inmiddels heb je een echo gehad, dus dan kan ik dit ook wel vertellen, maar bij mij was het helaas misse boel. Hoop dat je zonet een mooie echo hebt gehad!!
Lieve meiden, Bedankt voor alle berichten. Alles was gelukkig helemaal goed. Wat een opluchting. De baby lag heel ver naar achteren..