Hi Allemaal ! We hebben vorig jaar het Geboorte-Atelier gekozen , omdat op dit forum er positieve reacties over deze verloskundigen waren: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/123267-verloskundige-almere.html Helaas is dat topic gesloten, dus ik maak een nieuwe aan. Onze ervaring waren "mixed", sommige dingen erg positief, andere wat minder. Wat ons beviel is dat je snel terecht kunt bij hen, en de drie verloskundige allen hun eigen manier van werken hebben. Er is dus altijd wel een waar je een klik mee hebt. Helaas was er ook een die erg zakelijk overkwam. Zo werden we aan het einde van een gesprek de deur uit gewerkt, omdat het al 1715 uur was, en het spreekuur een kwartiertje duurt. Jammer, want we moesten wel 15 minuten wachten tot we aan de beurt waren.... Ach ja, dat kan gebeuren.... Dan was er nog dit. Toen het uiteindelijk zover was, wilden we naar het ziekenhuis toe gaan... We hadden aan twee van de drie verloskundigen tijdens gesprekken al gevraagd of we bij hun in de auto naar het ziekenhuis konden gaan. Dat was geen probleem.... Behalve bij de persoon die uiteindelijk zou helpen bij de bevalling !! Het was midden in nacht en kregen toen te horen dat ze niet verzekerd was om ons naar het ziekenhuis te brengen.... Toen hebben we hals over kop ander vervoer moeten regelen, dat is gelukkig wel gelukt. Nu heb ik toevallig bij Unive een offerte gevraagd voor zo'n verzekering. Eur 40. En dat voor je beroep ! Beetje gierig , als je het mij vraagt. Gelukkig kwam haar zakelijke karakter wel van pas toen we uiteindelijk bij het ziekenhuis waren. We wilden graag medicijnen en dat werd toen zonder moeite goed geregeld. Chad