Hallo dames, Vandaag een positieve test en ben helemaal blij!! Nu moet ik op zoek gaan naar een verloskundige in Arnhem. Alleen weet ik hier dus helemaal niks vanaf. Bij welke praktijk lopen jullie en wat zijn de ervaringen? Dank!!
Gefeliciteerd! Ik ben in het begin van mijn zwangerschap bij de groepspraktijk van verloskundigen Arnhem geweest en daar heel tevreden over. Vriendelijke mensen, nemen echt de tijd voor je en zelfs toen ik was overgedragen aan de gyn in het ziekenhuis, belden ze me nog op om te vragen hoe het ging en om me verder succes te wensen!
Gefeliciteerd! Ik zit ook bij groepspraktijk van verloskundige arnhem. Zit aan de achterkant van het station. Ben er onwijs tevreden mee! Erg leuke en zeer vriendelijke mensen. We gaan binnenkort verhuizen waar een vk in de straat zit maar stap toch niet over omdat ik het er zo naar mijn zin heb. Dit is trouwens de website Groepspraktijk van verloskundigen Arnhem
Gefeliciteerd!! Ik vind zelf de groepspraktijk van verloskundigen niet zo heel leuk en heb stiekem een beetje spijt dat ik me niet bij de Arnhemse Meisjes heb aangemeld.. Hoor er veel leuke verhalen over van verschillende kennissen. Ook een goede optie dus!
Bedankt voor alle reacties. Ik heb me vandaag aangemeld bij Puur Vroedvrouwen vanwege de vele positieve reacties in mijn omgeving. Eerste echo staat al gepland!
het is maar net waar je woon in arnhem.... toen ik in arnhem zuid woonde ging ik naar de verloskundige op de venlosingel naast de woonboulevard was een leuk praktijk...... en toen ik in het centrum woonde ging ik naar een verloskundigepraktijk op de lawick van pabstraat, het is dus maar net waar je woon in arnhem want ja je wil ze toch ook dichtbij hebben.
Ik zat ook bij puur vroedvrouwen. Uiteindelijk ben ik door omstandigheden overgenomen door de gynaecoloog, maar mijn ervaring bij puur was prima. Ze toonden ook interesse toen onze 20-weken-echo niet goed was en hebben toen veel voor ons geregeld. Ze hebben op bepaalde dagen ook spreekuur in Malburgen en volgens mij ook Schuytgraaf. Weet niet waar in Zuid je woont, maar het is dus altijd wel in de buurt.
ik heb wel goeie ervaring gehad op de venlosingel maar dat is al weer 11 jaar geleden en toen ik ging bevallen werd ik uiteindelijk overgedragen aan een gynecoloog in het ziekenhuis.
Ook in zit bij puur vroedvrouwen aan de venlosingel. Ik ben er erg tevreden over. Ze nemen de Tijd voor je, en wat ik fijn vond is dat ik in t begin toen (9 weken) nogal emotioneel was en onzeker ze zei dat als ik me onzeker voelde of t wel goed zat ik mocht bellen en dan zou ze dezelfde dag na spreekuur extra naar het hartje van ons kindje luisteren zodat ik gerustgesteld was. Maandag mag ik weer
Wat fijn channe. Ik denk dat ik dus wel een goede keuze heb gemaakt. Zit je in team geel of team blauw?