Net door de VK teruggebelt; ik heb een intake-afspraak op 25 Jan.!! Vlak voor die tijd moet er een 1e echo gemaakt worden. Het duurt nog een maand, en ben blij als het zover is, ben echt heel erg nieuwsgierig of alles ok is! Gelukkig straks de kerstdagen & jaarwisseling(met de nodige nieuwjaarsborrels, alcoholvrij). Dus de tijd gaat hopelijk snel voorbij! Pfff, wat duurt wachten dán lang zeg! ondertussen maar blijven duimen dat kleine smurf gezond is en blijft zitten Nog meer meiden die in het nieuwe jaar hun 1e afspraak hebben bij de VK?? Mss tips om de tijd te "doden"? (Ik heb in ieder geval een hele dikke omnibus liggen die nog laaaaaaang niet uit is, haha!)
Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel succes met de tijd te verdrijven...ik vond dat ook iedere keer weer een HELL!!!
Wachten is altij moeilijk maar bereid je maar voor . Je moet de heke zwangerschap wachten eerste echo termijn echo 20 weken echo mischien pret echo dan nog de bevalling hihi succes
Hier de eerste echo 18e en intake vk 24ste! Wachten duurt lang idd!! En wil het graag vertellen, maar ook wachten tot na de eerste echo. Nu hopelijk met de kerstdagen en oud, nieuw jaar gaat de tijd wel sneller denk ik... Hier wel nog twee kleintjes rondlopen, dus wel bezig, maar toch....is het al de 18?! succes en sterkte met wachten!!