Even zeuren ;)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamavanLoker, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het stelt niets voor ivm wat andere mama's meemaken hier maar na 4 weken ziek zijn wil ik even zeuren ;). Ik ben nu 16 weken zwanger.

Ik ben medisch gezien een beetje raar (oké mss niet alleen medisch :p). Ik heb veel klachten met buikpijn in mijn rechterzij ter hoogte van mijn niet, veel slijmverlies, gewichtsafname van 8,5 kg (ik eet wel goed en meer dan voldoende), harde buiken, verlies van vloeistof (heel af en toe een drupje bij beweging, het ruikt niet naar urine want die stinkt ;) ) en ontzettende vermoeidheid.
    Mijn bloed wees uit dat ik ietsje verhoogde ontstekingswaarden heb, mijn urine gaf aan witte en rode bloedcellen. De kweek was negatief voor blaasontsteking en schimmels. De echo gaf geen nierstuwing aan. Wel een baarmoeder met een vreemde vorm, heel plat. Eerst leek er niet voldoende vruchtwater maar met een beter apparaat bleek het toch genoeg.
    Ik loop nu bij de gynaecoloog iedere week om het in de gaten te houden. En verder niet in bad, temperaturen, opletten en rust rust rust. Ik werk al 3,5 week niet meer... lig maar te liggen. Niet dat ik veel meer kan maar bah wat een hekel heb ik hier aan!

En daar wilde ik even over zeuren en jullie vragen of je (deels) soortgelijke ervaringen hebt/kent?
    En vooral, wat was daar de oplossing hihi!

2. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Lekker he even van je afschrijven.

Ik heb helemaal niets gelijk, ben niet zwanger, medisch niet raar (verder misschien een beetje :) ) en geen buikpijn.

Maar ik weet wel hoe het is om niets te kunnen en dat helemaal zat te zijn.
    Ik heb nu twee keer een hernia gehad en oh wat had ik er een hekel aan als ik amper mn bed uit kon.
    Als zelf naar het toilet gaan al een opgave was.

Tja je kan wel voor de tv gaan liggen, maar dat heb je na een week echt wel gezien.
    Boeken lezen, puzzelboekjes op een gegeven moment denk je bij alles: bah bah bah dat heb ik deze week nou al zooo vaak gedaan.

Geen oplossing helaas, alleen een beetje medeleven.

Succes meid, ik hoop dat het snel beter gaat

3. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Nooit geweten dat er zoveeel herhalingen op tv komen ;)
    Lang leve internet en de smartphone!

En gelukkig is mn dochtertje super lief en helpt ze goed mee. Zo kunnen we samen kleuren en kettingen rijgen en is het voor haar niet alleen maar saai.
    En een lieve man die vrijneemt en behulpzame familie die haar lekker meeneemt helpt ook goed :)

4. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Heeee mamavanloker hier ook rust voor geschreven gekregen.. Ivm harde buiken en wat bloed verlies met 14 weken..

Het thuis zitten is idd erg vervelen.. Moe en lui word je er van,😂
    Maar het mooie weer komt er aan dus dan kun je iig lekker buiten zitten ✌🏻

Hier ook onder controle van de gyn ivm tweeling 😋 regelmatig last van harde buiken en nu begint de misselijkheid ineens op te spelen maar voor de rest geen gekke dingen..

Vanmorgen weer controle maar toch iedere keer wel weer spannend..
    Heb men lijstje met vragen weer klaar liggen 😇

Ik hoop dat je de dagen een beetje door komt want tv is idd helemaal niets overdag 🙈

5. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Mamavanloker ik ken je van de bevallingslijst. Wat rot zeg dat je zon last hebt en dat je zoveel moet rusten nu! Hopelijk werkt het en wordt het snel beter, waardoor je weer meer mag doen!
    Gelukkig lieve mensen om je heen die je helpen:)
    Heb je misschien een zwangerschapsdagboek om bij te houden? Of ben je creatief (ik niet) en vind je het leuk sokjes of dekentje ofzo voor de baby te maken?

6. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd een 9 maanden dagboekje. En ben een beginnende creatieveling met de naaimachine. Maar zitten gaat helaas niet zo goed.

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O dan is dat ook niet echt een optie. Wel leuk, is weer helemaal in geloof ik he naaien enzo:)

Deel Deze Pagina