vruchtwaterverlies of iets anders?

Discussie in 'De bevalling' gestart door anja136, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik ben nu 40+6 weken zwanger. Veel voorweeen gehad, vorige week gestript, vandaag word ik nog een x gestript.

Nu ging ik net naar wc en had ik een hele natte plek in mijn legging zitten. Echt een grote plek, tot halverwege mijn bovenbenen. Had vanochtend wel het idee dat ik wat drupte.. maar dacht dat het gewoon slijm was.

Nu denk ik dat het misschien toch wat vruchtwater is.

Kun je kleine beetje vruchtwater per x verliezen of komt de hele bups ineens?

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Volgens mij is dat per vrouw verschillend. Beetje vies maar je moet eraan ruiken als het niet naar urine ruikt kan het vruchtwater zijn. Je kunt ook op je hand blazen en als je dan vocht verliest kan het ook vruchtwater zijn. Heel veel succes met je bevalling.

groetjes kim

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Jazeker kan je het in kleine beetjes verliezen.
    Als je de buitenkant van je hand tegen je mond doet en er op blaast (zo dat er geen lucht ontsnapt)
    Druppelt het dan?
    Ook al is het maar een klein beetje dan is het hoogst waarschijnlijk je vruchtwater.
    Ik zou het even proberen op het toilet met een bakje er onder.

Bij mij druppelde het in het begin ook en even later na de test kwam het met straaltjes er uit.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij mijn dochtertje kwam het druppelsgewijs. Nu verwachten ze dat het een hele plons wordt aangezien de kleine nog niet ingedaald is.

Zoals hierboven gezegd kun je idd op je hand blazen of hoesten en kijken of er dan wat uitkomt.

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    bij de eerste in een grote plons was heel extreem had ook heel veel en bij de tweede was t ook veel minder in een keer meer kleine scheutjes

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smiley mijn 1e was ook nog niet ingedaald maar geen grote plons vruchtwater hoor, ik stond echt te dubben of het nou vruchtwater verlies was of wat anders... dus wie weet is het bij jou nu weer niet zo :)

@ts, ik zou ff je vk bellen voor de zekerheid! ik kon echt namelijk bij mij niet merken of het nou plas was (oid) of dus vruchtwater, dat van roze of groen ging bij mij eignelijk niet op, wie weet kan je ook ff zo'n groot maandverband in doen om te chekken ofso?

suc6!

Deel Deze Pagina