8 weken zwanger en slecht slapen, is dat schadelijk voor de kleine?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMiaatje, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    #1 MamaMiaatje, 24 jan 2012
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
    Hallo,

Ik ben nu 8 weken zwanger,maar slaap al een week erg slecht of nauwelijks. We hebben nog twee kleine schatten, waarvan de jongste van anderhalf nu al nachtenlang telkens wakker wordt en niet zomaar weer gaat slapen. Vanacht ook ieder uur van de klok gezien.
    Is dit schadelijk voor de kleine in m'n baarmoeder?
    Ik kan m'n nachtrust trouwens 's middags niet inhalen, want dat gaat gewoon niet met twee kleine kids, dus dat is geen optie.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Schadelijk is het niet volgens mij maar probeer wel zoveel mogelijk rust te pakken want je lichaam heeft dat wel nodig...als het even kan 's middags met de jongste meeslapen bijvoorbeeld, dat heb ik ook vaak gedaan. Mijn oudste slaapt gelukkig (meestal...) door sinds een paar maanden maar is vaak wel heel vroeg wakker.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee, is niet slecht voor je kleintje hoor. Maar probeer wel je rust te pakken op de momenten dat het kan. Dus bijvoorbeeld s avonds even rust nemen of slapen op de bank, zodra de kleintjes in bed liggen etc.

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Niet schadelijk voor de kleine.. Wel vervelend voor jezelf :(
    probeer iig af en toe ff rustig te gaan liggen zodat je lichaam wel tot rust kan komen..
    succes!!

Deel Deze Pagina