Hallo, Ik ben nu 8 weken zwanger,maar slaap al een week erg slecht of nauwelijks. We hebben nog twee kleine schatten, waarvan de jongste van anderhalf nu al nachtenlang telkens wakker wordt en niet zomaar weer gaat slapen. Vanacht ook ieder uur van de klok gezien. Is dit schadelijk voor de kleine in m'n baarmoeder? Ik kan m'n nachtrust trouwens 's middags niet inhalen, want dat gaat gewoon niet met twee kleine kids, dus dat is geen optie.
Schadelijk is het niet volgens mij maar probeer wel zoveel mogelijk rust te pakken want je lichaam heeft dat wel nodig...als het even kan 's middags met de jongste meeslapen bijvoorbeeld, dat heb ik ook vaak gedaan. Mijn oudste slaapt gelukkig (meestal...) door sinds een paar maanden maar is vaak wel heel vroeg wakker.
Nee, is niet slecht voor je kleintje hoor. Maar probeer wel je rust te pakken op de momenten dat het kan. Dus bijvoorbeeld s avonds even rust nemen of slapen op de bank, zodra de kleintjes in bed liggen etc.
Niet schadelijk voor de kleine.. Wel vervelend voor jezelf probeer iig af en toe ff rustig te gaan liggen zodat je lichaam wel tot rust kan komen.. succes!!