26 week, mooooeeee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik ben nu 26 weken

normaal zeggen ze dat je dan in je beste periodes zit

nou ehhhh ik niet, ik slaap elke ochtend lekker tot n uur of 10 (wel snachts en smorgens tig keer tussendoor wakker maar oke)

en heb gewoon GEEEN fut

net alsof je grieperig bent, zo slap en lam...
    nergens zin in om in t huis te doen...

soms maar ff 10 minuutjes op bank liggen, niet slapen maar gewoon ff liggen....

mijn ijzer was in t begin van de zwangerschap SUPER hoog omdat ik zelf hoog ijzer had en ook pillen slikte.. die heb ik toen gestopt en zo mn ijzer normaal gehouden zeg maar

ik slik nu sinds n paar dagen maar vit D (deze had ik wel staan maar vergat ze steeds, dus dat doe ik nu smorgens eerst maar steeds!)

moet morgen naar de VK dus zal t morgen zeker ff vragen, maar ben benieuwd of er meer mensen dit hebben

2. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Helaas herken ik dit ook. Ik ben ook bijna 26 weken zwanger en slaap echt ontzettend veel. Ik werk normaal 40 uur, maar ben al terug gegaan naar 30 uur omdat ik het echt niet trek. Uit mijn werk ga ik gelijk slapen +- 16.30 uur en mijn man maakt mij dan voor het eten rond 18.00 uur wakker. En rond 21.30 uur ga ik dan alweer naar bed. Ook in het weekend slaap ik lang en en vaak s'middags nog even.

Mijn verloskundige zecht dat het er heleaas bij kan horen, maar inderdaad erg vervelend! Mocht je nuttige tips krijgen, hoor ik het graag!

Succes!

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    okeej fij dat ik niet de enige ben

want ALLE boekjes en dingen jaaa vanaf zoveel weken word t beter
    nou bij mij niet!!!

en dan savonds slaap ik niet altijd ik lig vaak bij mn andee helft lekker te liggen en rustigen... zooo lief dan kroeltie me maar over mn bolletje ^^

gister rond 11 uur weltrusten gezegd en half 12 ofzo sliep ik (das snel voor mij hoor!)
    vannacht nog wel weer tig keer wakker geweest (ff plassen, als n zombie half slapend erheen dus daar verlies ik geen slaap in heb ik altijd al gehad)
    rol er om 10 uur uit (niet echt goed wakker en uitgerust..)
    en dan vul ik mn dag met laptopje en tv en soms wat huishouden

heb mezelf net naar boven kunnen werpen om was in de machine te doen...

daarnet al ff gelegen..
    en nu enorm zin in koffie... haha ff beetje caffeine!

maar jemig dit is niet grappig hoor

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik ben dan bijna 22 weken maar ook heeeeeeeeel moe,en ik heb er nog 1 rondlopen van 1,5 die verkouden is en daardoor steeds s,nachts wakker word........
    dus dubbel moe

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    misschien een tip, maar ik merk dat ik 's nachts aanzienlijk beter slaap als ik wel optijd opsta! ik heb namelijk ontzettend de neiging om heerlijk te blijven liggen tot 10 uur, ik ga er vaak ook al om 22.00 in. Als ik dat te vaak doe lig ik 's nachts wakker en wordt ik vaker wakker om naar de wc te gaan, als ik dan 2 ochtenden met mijn man om 7.00 uur opsta slaap ik weer een aantal nachten heerlijk lekker en hoef ik er maar 2 keer uit! (ben die 2 dagen dan wel echt snel moe en uitgeput maar goed)

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    jaa syrae heb ik ook al s gedacht 1 dag vroeg eruit
    zoowwwww wat was ik moe!!!

maar wie weet werkt t... kan dat wel s proberen ff paar dagen gewoon eerder eruit

7. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    hier ook heel moe. Maar dat komt omdat ik snachts wakker word en echt klaar wakker ben. Dan ga ik een beetje lopen spoken. Maar echt een goede nacht rust heb ik dus niet.
    Nu lig ik lekker op de bank tv te kijken. En dan val ik ook constant in slaap

8. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    wie weet is het wel een soort oefening van ons lichaam hahahaa
    over n paar maand moet je er veel uit wegens t kind ga maar ff oefenen!:p

9. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Herkenbaar :D. Ik zit op 25 weken en heb ook dat ik soms 4 keer eruit moet om te plassen. Niet echt bevordelijk. Nu heb ik het ontzettend druk. Dus misschien dat het daaraan ligt hihi. Maar de dagen die ik vrij heb lig ik het liefst de hele dag op de bank haha. Nu heb ik in het begin een paar keer bij de fysio gelopen omdat mn buikspieren overbelast waren. Ze zei toen dat je rond de 26 weken het vaak weer wat zwaarder gaat krijgen omdat de kleine dan echt groot begint te worden. Dus misschien toch niet zo gek dat we er last van hebben :).

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hier ook nog steeds erg moe. Ik ga rond 22.00u naar bed en om 4 uur 's nachts ben ik in eens klaar wakker. Even plassen en dan na een uur val ik pas weer in slaap en een uur later gaat m'n wekker alweer.. Om er 's nachts niet te vaak uit te hoeven drink ik 's avonds na 20.00u niets tot weinig meer. Dat helpt wel.
    Ook slaap ik heel licht, als mijn vriend snurkt, of zich omdraait word ik al wakker.. Pff

11. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik schijn ook onrustige nachten te hebben zonder ik t weet
    dan smorgens zegt mijn man, jeeeej wat be ik moe wt was je onrustig en draaien e woelen enzo

en ik weet er niks van...
    ben dan wel echt super beroerd moe hhaha

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ben ook al 2 weken zo ontzettend moe! Precies zoals je omschrijft!

Ik heb er wel al 1 rondlopen maar gelukkig slaapt die ook lekker tot half 11 ongeveer!!!
    Overdag lekker op de bank en savonds kom ik tot leven en doe ik alles en zelfs nog meer als de bedoeling is haha

Deel Deze Pagina