ik denk een meisje voor een jongen steekt er te weinig uit bij meisjes zijn de schaamlipjes en clitoris vaak opgezwollen en kan op uitstekende delen lijken en verder zie ik wél streepjes, heel licht maar toch. het lijkt in geen geval op onze piemel-echo
is dat van jou een jongetje of een meisje? als ik het zo zie zou ik jongen zeggen. bij mijn echo's steekt er namelijk niks uit en bij die van jou en van die van degene die topic heeft geopend, steekt er wel wat uit.
ik ben diegene die de topic heeft geopend, maar de verloskundige kon het zo niet goed zien, ze dacht in eerste instantie een jongetje maar kon de navelstreng ook zijn
ik zou als ik jou was toch een geslachtsbepalingsecho laten doen. die is niet zo duur en je weet het dan in ieder geval zeker, want nu zit je toch in onzekerheid. succes ermee.
We moeten op 25 feb voor een GUO echo miss dat we het daar zien en anders wachten we lekker af dan blijft het gezellig een verrassing
ik zeg een jongen! want als het een meisje was zou je dus duidelijk een hamburgertje moeten zien en zou het dingentje wat nu naar beneden wijst dus wat meer naar boven moeten wijzen dus ik zeg echt jongen! zie ook geen schaamlipjes
Ik denk toch ook echt een jongetje. Bij de zwangerschap van mijn dochter zei de vk; kijk ik zie 2 boontjes haha en dat bleken dus de schaamlipjes te zijn. Dat zie ik bij jou op de echo niet, ik zie echt iets uitsteken.
Ik denk ook een jongen. Waar ik het op baseer? Er steekt inderdaad iets uit. Bij mijn zoontje stak er tot de 26e week niets uit en dachten ze tot 3 keer aan toe een meisje (Waar heeft ie z'n piemeltje verstopt vraag je je dan af ) Dus als er iets uitsteekt zal het wel een jongetje zijn (of navelstreng, maar zo ziet het er niet uit vind ik)
nou ik denk een meisje er in te zien en ben blijkbaar de enige maar weet je wat ik heb meestal wel gelijk . ik weet het bij jou niet helemaal zeker maar wel 90%. zie mijn echo voor vergelijking in album en die is wel wat duidelijker een meisje maar toch een jongentje lijkt het mijn niet op jou echo. laat je het even weten ben wel nieuwschierig nu
Je bent niet de enige hoor mn man denkt het ook haha. Maandag moet ik voor de GUO echo wie weet zien we dar wat