wel grappig dat er nu toch wat meer verschillende meningen zijn is werd er alleen maar jongen gezegt en nu toch ook meer die meisje zeggen. Ik ben benieuwd ik laat het wel weten
Ik denk ook een meisje hoor. Je echo lijkt niet op die van onze zoon denk dat de navelstreng er tussen zit.
het kan ook de navelstreng zijn die tussen de beentjes over de buik heen ligt.. wij hadden ook zo'n plaatje met de pret echo.. zag je even de navelstreng en ik dacht dat we een jongen kregen.. maar het is toch echt 100% een meid.. dus het kan nog alle kanten op bij jullie.. haha spannend! laat anders een geslachtsbepaling doen...!
nee dat wil ik niet... we kregen de echo en ze vroegen of we het wilde weten toen zei als je het kan zien ja dan wel maar het is geen must, ze heeft toen die foto ervan gemaakt en tja dan ben je wel benieuwd maar met mn vorige 2 zwangerschappen wist ik het ook niet dus ik kan wel wachten haha maar was/ben gewoon benieuwd naar de reacties
Denk als de VK al twijfelt wij het helemaal niet kunnen zien. Misschien over een paar weken nog een keer laten kijken. Of een pretecho laten maken.
Ik lees 2 keer dat iemand zegt dat 2 streepjes een meisje is en 3 een jongen. Ik heb juist van mn vk gehoord en overal ook gelezen dat 3 streepjes een meisje is.