het is nu echt begonnen dat kriebelen. de hele zwangerschap heb ik niet echt het gevoel gehad op een wolkje te zitten met een peutertje van 2 in huis heb je daar ook niet zoveel tijd voor niet dat het me niets deed hoor het shoppen en voelen van ons 2de wonder deed met hartje al sneller slaan maar sinds een weekje heb echt het besef pas goed dat er nog een wondetje bij komt en ben ik eindelijk op mijn blauw wolkje geraakt. het terug boven halen van de babykleertjes deed mijn hartje echt sneller slaan. nog een dikke 10 weekjes te gaan en dan is hij er ik kijk er zo enorm naar uit. we hebben nog totaal niks in orde, nog geen doopsuiker, nog geen kaartjes,nog geen naam, en omdat we pas over een 4tal weekjes gaan verhuizen is de kinderkamer ook nog niet in orde ik sta gewoon te popelen om alles mooi te maken en klaar te zetten. weet met mijn vreugde geen blijf en moest het even kwijt. nog mama's die eigenlijk pas later op hun wolkje zijn gesprongen?
Ik zit nog steeds niet op mijn roze wolkje, heb er gewoon geen tijd voor om ervan te gaan genieten, hoop dat dat ook gaat komen, als ik frummel voel bewegen...
jah hier ook een mama op een roze wolk.. haha.. ook wij gaan nu pas bezig met haar kamertje ivm een verhuizing.. ik sta ook te popelen om alles spik en span te maken voor haar komst.. heerlijk gevoel toch! groetjes...
ik geloof je eliesja als je er al 2 hebt rond lopen heb je niet echt de tijd he om ervan te genieten. GhitaThakoerdin leuk he als je eindelijk aan dat kamertje kan gaan beginnen ik kijk er zo naar uit maar ik moet nog 5 weekjes geduld hebben.en dan kruipt de tijd natuurlijk.
Hier hetzelfde, van mijn dochter was ik er veel meer mee bezig maar nu heb ik dat een stuk minder. Uiteraard vindt ik het voelen van me kindje ook heel speciaal en super, maar het gevoel is anders dan toen ik van me eerste zwanger was ( uiteraard ben ik er net zo blij en gelukkig mee) Miss. omdat het allemaal niet meer nieuw is : maar goed zo te lezen kan het zijn dat het wat later komt en daar ga ik ook vanuit als we echt gaan beginnen met de voorbereidingen van onze 2de
Ik herken dat ook wel hoor. Ik ben erg blij met onze aankomende kindje maar zo super er mee bezig zijn schiet er eerlijk gezegd een beetje bij in. Bij Daan was ik al volop om de kamer leeg te halen enzo en nu pff weet niet wanneer ik het moet doen. hele dagen over zwangerschappen lezen doe ik nu ook niet meer wat eigelijk wel heel jammer is. Gelukkig is er wel 1 ding wat nu heel bijzonder zal zijn hopelijk en dat is toch opnieuw proberen te bevallen en hopen dat het nu wel via de natuurlijke manier kan. Hopelijk kom ik snel op de hoge wolk te zitten misschien wel als het zometeen hoog zomer is en 30 graden . we zullen afwachten.
bij mij begint het nu pas echt te komen. Uiteraard was ik wel blij vanaf het begin dat ik zwanger was...maar toch heel nuchter en relax eronder... Eerst maar die 3 maanden door... en nu tel ik elke keer weer af tot de volgende afspraak bij VK. Maar sinds 2 weken, heb ik echt de kriebeltjes gekregen.. Heb zin om dingetjes te kopen, de babykamer is al klaar... Ik ben er klaar voor, was het maar eind mei! Vanavond mijn eerste zwangerschapsgym les...spannned!
bij mij is het pas vorige week begonnen. Kan niet wachtten tot morgen voor de 20 weken echo en zodra ik aan de babykamer mag beginnen heb er nu al zin in Het mag voor mij heel snel juli worden
gisteren zijn we de kleertjes gaan kopen die we nog nodig hadden, we hebben nog een heleboel van Elyesa maar nog een paar hemdjes en sokjes waren nodig, het deed echt goed eindelijk babyspulletjes in te slaan. morgen ga ik onze tassen voor het ziekenhuis klaarzetten want vanaf volgende week zijn we met de verhuis bezig en zal er niks van komen(en heb het graag op tijd bij de hand). nog 3 weekjes en dan mogen allen spulletjes uitgestalt worden in huis kijk er zo naar uit het komt zo lekker dicht. en het mag van mij ook heeeeeeeeeel snel mei zijn.