Verloskundige laat me met een kut gevoel achter

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loetje88, 14 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaLaS

    LaLaS Fanatiek lid

    13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik zou het risico nooit willen nemen.. mijn eerste bevalling verliep perfect.

    de tweede dramatisch. Ik was in het ziekenhuis, dus hoefde er gelukkig niet meer naartoe, maar anders had ik na 1,5 uur persen, terwijl ik niet meer op mijn benen kon staan (letterlijk), naar het zkh gemoeten terwijl ik dus nog geen kind had. Ik kon écht niet meer lopen (van baarkruk naar bed hebben ze me al getild, zakte door m’n benen), dus had nooit zelf een trap af gekomen.

    wat ik bedoel te zeggen: óf beneden bevallen óf in het zkh. En als je voor het eerste kiest; NU bellen voor een bed, dan heb je ‘m vandaag of morgen
     
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    ik ga gewoon voor dat matras op de grond, lekker de haard aan. Het beeld heeft zich al gevormd in mn hoofd. Dat geeft rust. Maar ga morgen nog eens alles doornemen als ze me terug belt. Niet dat ze dan ineens weer wat anders zeggen.
     
  3. Ciska85

    Ciska85 Actief lid

    3 jun 2016
    357
    198
    43
    Vrouw
    Bergen op Zoom
    Ik ging beneden, in een bevalbad bevallen, of boven op ons bed. Uiteindelijk ben ik gehurkt op de speelmat van de kinderen bevallen, tussen de benen van mijn man die op de bank zat en die me ondersteunde. Niet stressen, komt echt allemaal goed. ;)
     
    Kolibrie2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina