Neem je vaste verloskundige in vertrouwen en kijk of jullie samen een oplossing kunnen verzinnen. Ik zou het vreselijk vinden als ik met zo'n naar gevoel richting mijn bevalling zou moeten. Sterkte!
Ik zou zeggen naar een andere vk, maar ook naar de bedrijfsarts. Ik werk nu ook al een aantal weken 50 procent vanwege bekkenpijn! Het wordt nog steeds erger hoor ;(.
Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet, maar is het misschien mogelijk dat je een aantal dagen in de week vanuit huis werkt, zodat je niet die 50 minuten heen en terug hoeft te rijden? Wat de vk betreft: ik zou het inderdaad eerst bespreken met een vk die je wel vertrouwd. Bij een overstap naar een andere praktijk weet je ook nooit wat voor vk's je aantreft. Het kan natuurlijk zijn dat je er geen vertrouwen in blijft houden. Het is natuurlijk ook niet fijn als je tijdens de bevalling de hele tijd onrustig bent omdat zij in je buurt is. Als je niet het idee hebt dat dat vertrouwen is hersteld, dan inderdaad misschien toch overstappen. Troostpuntje: jouw bevallingen zijn blijkbaar zo snel, dat áls je haar hebt, ze ook weer snel je huis uit is!