Eiwitten in urine

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MaaikeFerryJari, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Met 9 weken een potje met urine ingeleverd en de waardes waren niet goed en er waren eiwitten in gevonden.

Nu met 12 weken weer potje ingeleverd en zag zelf dat er weer vlokjes in zaten .

Wat houdt het precies in en wat gaan ze eraan doen?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Witte vlokjes in de urine is vaak van afscheiding. In afscheiding zitten ook eiwitten. Hierdoor heb je waarschijnlijk de eiwitten van. Het is nog heel erg vroeg voor bloeddruk problemen namelijk waarvan je ook eiwitten kan krijgen.

Groeten Evelin

3. MaaikeFerryJari

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Ook als het nu weer niet goed is terwijl het een gewassen plasje was?

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

je kan voor de zekerheid even je verloskundige bellen om te overleggen als dit zo is. Ik heb verder geen gegevens van je om dit te kunnen beoordelen. Ik heb nog nooit zo vroeg een zwangerschapsvergiftiging gezien, dus het lijkt me sterk. Waarom moest je eigenlijk urine inleveren?

5. MaaikeFerryJari

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Goedemiddag,

Ik loop bij de gyn i.v.m. Vorige zwangerschap met 35.1 weken opgenomen van verdenking helpp. 35.2 spoedsectio i.v.m loslatende placenta.

Nu moest ik bloedprikken en gelijk urine inleveren, bij de controle werd gezegd dat het plasje niet schoon was en eiwitten in zaten. Dus nu voor de tweede x ingeleverd en vanochtend de uitslag dat het weer niet schoon was en dat er opnieuw in een potje geplast en een kweek afgenomen moest worden.

Verder heb ik wel klachten als hoofdpijn en merk als ik gewerkt heb dat ik wel vocht in me benen al vast houdt.

Ik moet pas de 15 de weer terug komen bij de gyn dus vandaar dat ik ze nu hier even stelt.

Deel Deze Pagina