Ik heb vandaag positief getest, we waren er deze maand niet mee bezig Omdat het niet zo lukken wilden beslote we deze maand gewoon te feeste dus drinken en af en toe een blowtje... en ja hoor nu ben ik zwanger en natuurijk harstikke blij! maar kan ook me zelf wel voor me kop slaan :x Nu is mijn vraag..Wanneer is je eerste onderzoek? ik hoop zo dat ik hier niet voor gestraft word Shenna
De eerste weken is er nog geen uitwisseling tussen het bloed van de moeder en van de embryo,is mij verteld door de vk.....Dus misschien stelt dat je een beetje gerust....Gefeliciteerd!
Hoi, Ik was heel erg grieperig en mijn man ook in de maand dat ik bevrucht ben. We hadden allebei koorts en flink de balen in. Hebben ook gedronken en gerookt, omdat we er van overtuigd waren dat het toch niet meer ging lukken. Hadden ook een afspraak bij de gyn, omdat we al zo lang aan het wachten waren. Ik dacht echt dat er iets met ons mis was. Toen bleek ik juist in die maand zwanger! Ben nu bijna 30 weken en het gaat heel goed met onze baby. Groeit goed (te goed hahaha) en ziet er prima uit. Maak je niet teveel zorgen, dat is juist niet goed voor je baby! Als je nu niet meer blowt en drinkt, komt het helemaal goed, denk ik.
Gefeliciteerd hoor! En volgens mij kun je gewoon nu al een VK bellen voor je eerste afspraak, waarschijnlijk plannen ze die bij een week of 8 a 9 (dat was bij mij zo, tenminste). Bij die eerste afspraak nemen ze wat bloed af, stellen ze je een heleboel vragen, meten ze je bloeddruk en vaak krijg je ook een verwijzing voor een termijnecho. Verder krijg je veel informatie en foldertjes mee. Enne: niet druk maken over die drankjes en blowtjes. In die periode was er nog geen uitwisseling tussen jou en de kleine, dus je kunt geen schade hebben gedaan. Maar vanaf nu zou ik alcohol, sigaretten en joints laten staan
gefeliciteerd ik had vorig jaar precies het zelfde en ben in september bevallen van een gezonde dochter. vorig jaar met kerst en oud en nieuw had ik fink wat gedronken en besloot het zwanger worden even op zij te zetten de maand december en gewoon een keer te genieten ipv er continu aan denken en gewoon lekker alle zorgen even op zij. (ervoor mk met 11 wk) . op 11 januari een licht streepje op de test en ik moest ff slikke en was ook echt bezorgt maar gelukkig was er niks aan de hand. er blijkt de eerste 5 wk geen bloedcontact tussen moeder en kind te zijn gelukkig.
Meiden, Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik voel me een stuk beter Jullie ook verder suc6 met zwanger worden/zijn of de kids Liefs Shenna