Uitslag 1e echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Corinne348, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Nou gisteren naar de gynaecoloog geweest we moesten erg lang wachten.
    Toen werd ik eindelijk geroepen al snel kreeg ik een inwendige echo nou het hartje klopte goed en hij is 1.95 cm lang (is dat niet te klein?) en ik was 8.5 week zwanger.

Nou toen werd er gevraagd of wij een uitgebreide test willen (ivm syndroom van down) maar dat willen wij niet (kindje is toch van harte welkom).
    Nou en toen werd mijn bloeddruk opgemeten (ik zei al hij zal wel hoog zijn met inspanning schiet hij altijd omhoog) en wat bleek onderdruk 102 .

Nou ik moest gelijk aan het meetapparaat liggen en er werden 3 metingen uitgevoerd gemiddelde onderdruk 88. Dus toen mocht ik gelukkig naar huis (mijn meting was goed.)
    Nou over 3 weken weer een afspraak ik wordt toch extra onder controle gehouden omdat ik medicijnen slik voor een hoge bloeddruk.

Uiteindelijk daar 3 uur gezeten maar we zijn allebei erg blij.

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    2 cm is netjes hoor op het aantal weken zwangerschap
    en fijn dat het er zo goed uitzag op de echo ;)

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Fijn hoor dat alles goed was!
    Mag je eigenlijk wel medicatie slikken nu?
    ;)

4. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Ik moet wel medicijnen slikken maar dit is allemaal in overleg met de psychiater/internist en dokter.

in 2004 was mijn bloeddruk 190 om 140 toen moest ik met spoed aan de medicijnen en ik slik ook tegen depressief maar als ik stop gaat mijn bloeddruk omhoog.

Maar verder ben ik wel gezond hoor (hihi)

5. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    vorige week heb ik een echo gehad en ik was 10weken en me baby was 3cm. Ik denk dat jij met 8,5 wk en 2 cm dus erg netjes is. ik vraag eerder af of die van mij niet wat klein is..

6. Shaartjuh

Shaartjuh Lid

2 sep 2008
    20
    0
    0
    Volgens mij kun je er zo vroeg nog niet veel van zeggen. Gisteren de 1e echo gehad. Ik was 8w en 1 dag. Die van mij was 1,7 cm.

Deel Deze Pagina