Hallo, Ik heb niet echt een idee van wat ik moet doen, waneer ik moet bellen.. Ik heb gister 3 knal testen gehad dus ga er vanuit dat ik zwanger ben.. alhoewel ik et niet echt kan geloven totdat ik et echt zie Anyway.. wie heeft er ervaring met verloskundigen in Amsterdam oost of zuid... prettige, minder prettige ervaringen.. thnx
Hoi ik heb bij de verloskundige gelopen op de www.vroedvrouwen-ruyschstraat.nl. Ik vond het een pretrige praktijk. Helaas moest ik al snel via de gyn. Ik hoop dat je eruit komt! groetjes Ylona
Ik heb hele goede ervaringen met Verloskundigenpraktijk Oost Het zijn vier vrouwen, maar alle vier wel soortgelijke vrouwen. Ik kan het met alle 4 prima vinden. Gedurende de controles zie je ze alle 4 voorbij komen. Ik weet niet wat je mee wil weten Ik ken erg veel vrouwen die daar lopen en ik heb nooit klachten gehoord.
Dat zijn idd de twee waar ik tot nu toe et meest naar neig... @Yukl: weet je ook of ze vrouwen aannemen die niet in oost wonen maar bijv in zuid
Ik heb geen idee! Je kunt ze even bellen De laatste keer was hun assistente ziek dus toen waren ze niet zo makkelijk te bereiken (ik werd wel dezelfde dag teruggebeld), maar misschien is ze er weer. Op de website staat geloof ik tussen welke tijden en op welke dagen je kunt bellen.
Verloskundigen Amsterdam Zuid Zelf geen ervaring mee. Vriendin wel en vond het prima (was wel haar 4e kind!). Je hoeft pas een afspraak te maken met een week of 8.