Hoi dam Over een paar maandjes ga ik verhuizen naar Spijkenisse. Ik ben dus nu op zoek naar een andere verloskundige in Spijkenise. Ik heb zelf al een beetje gegoogled, maar krijg niet zoveel resultaten en er zijn maar een paar praktijken die ik steeds tegenkom. Ik twijfel tussen twee, maar voordat ik ga bellen, vroeg ik me af of er hier nog dames zijn die ervaring hebben met een verloskundige in Spijkenisse.
niet in spijkernisse wel in hoogvliet jij en ik zeker een aanrader ben er niet zo heel lang bij geweest omdat ik al vrij snel naar het ziekenhuis ben doorverwezen.
Ik twijfel of het wel handig is om in hoogvliet een vk te nemen ipv spijkenisse. 9 van de 10 keer als ik via hoogvliet naar spijkenisse wil, staat de brug altijd open. Of ik heb gewoon altijd pech . Ga wel een van deze een dagen een keuze maken. Bedankt voor jullie reacties, iig!
Uhh ja dat zou ik ook niet doen in hoogvliet haha, moet je steeds een uur van tevoren weg ivm open brug Ik heb een tijdje bij de praktijk (isis verloskundigen geloof ik) bij de zomertuinen in maaswijk gelopen maar ik zat toen midden in de verhuizing naar het buitenland eigenlijk dus ik ben geloof ik maar 1 of 2 keer geweest. Maar kreeg er wel een prettige indruk van opzich. Alleen hebben ze geen echoaparaat dus voor echo's moet je naar het ziekenhuis.
De Linde in Spijkenisse is een fijne praktijk. Ze hebben elke dag telefonisch spreekuur wat makkelijk is als je snel iets wil vragen en je wordt er op een fijne manier te woord gestaan
Dank jullie wel, dames. Mijn zus zit nu ook bij de Linde en zij is ook tevreden met hun, maar Isis zit straks wel wat dichterbij ons, dus ik zat toevallig ook tussen deze twee praktijken te twijfelen. Maar ik denk dat ik er nu wel uit ben en voor de Linde ga .