Ik moet voor de echo's ook ergens anders heen. Heb er geen moeite mee. Wij hebben voor deze verloskundigepraktijk gekozen, omdat het lekker dichtbij is en omdat ze ook avondspreekuren doen
Bij mij doen ze alles in huis. En voor de 20w echo komt een extern persoon maar wel daar in huis! ALles is verder prima verlopen (tot nu toe) kan me voorstellen dat bij twijfel het vervelend is dat je ergens anders naartoe moet.. En ze je niet meteen gerust kunnen stellen.. En ja een site... ik bedoel het zijn verloskundige... geen webdesigners... Loop anders gewoon een keer binnen om de sfeer te proeven?
Bij mijn zoon had ik geen idee dus had ik de dichtbijzijnde gekozen en waar ik nu woon zit er maar 1 in de buurt dus dan is de keuze snel gemaakt.
Hier keuze uit twee, beide ongeveer even ver bij me vandaan. Verder over beide positieve verhalen gehoord en daarom maar gewoon de voors en tegens af gaan wegen. De praktijk waar ik morgen voor het eerst heen ga(super spannend!!) heeft avondspreekuren en maakt zelf echo's, dus daarom uiteindelijk voor die gekozen.