Hey meiden, Voor die gene die het leuk vinden ... Om 10.55 op SBS6 heb je straks de Verloskundige Praktijk .. Denk geef het ff door ..
hahaha grappig ik lig met 1 oog te kijken (ene hier) ..lig nog ziek in bed..zie ik ineens HENK verloskundige hier in Zwijndrecht!! Tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik niet voor hem gekozen, maar voor een andere praktijk (vond het toen een beetje apart een man als VK) Wel heel leuk om te zien! Mirre
En de 1e aflevering net was bij de praktijk bij mijn ouders om de hoek. Daar is een vriendin van mij paar maanden geleden bevallen!
Ik heb ook gekeken! en dubbele aflevering. Mijn man vond het iig niks, hij vroeg op een gegeven moment hoelang het nog duurde, ik zeg 'nóg een uur' . Leuk joh.. Moest wel lachen om die Roemeense vrouw, waarvan haar man liever niet wilde dat ze in het ziekenhuis zou gaan bevallen, omdat hij het z'huis eng vond. Hij was namelijk al een keer flauw gevallen bij het maken van een echo! hi,hi
Ik had vorige week hier ook al een topic over geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/174856-tip-voor-de-liefhebbers.html
Toch vind ik het wel weer leuk om het nog een keer te kijken, je kijkt dan ( althans ik ) anders tegen andere dingen op