zwanger van voorvocht??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Terra, Aug 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Dit schijnt mogelijk te zijn wat ik lees en hoor.
    Heeft iemand dit wel is meegemaakt?
    Dat je sex hebt a la voor het zingen de kerk uit... en vervolgens zwanger blijkt te zijn door het voorvocht?

Groetjess Terra :)

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    niet meegemaakt, maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat er in voorvocht ook zaadjes zitten en je dus net zo goed zwanger kunt raken....

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Het schijnt dat in beginsel geen zaadjes zitten in voorvocht, maar mocht je man nu 's ochtends zijn klaargekomen en jullie vrijen 's middags, dan zitten er nog spermacellen en dan komen deze logischerwijs ook in het voorvocht terecht.

Het is een methode die je alleen moet toepassen als je een ongelukje niet erg zou vinden! Tenminste, zo hebben wij dat gedaan :)

Maar om je vraag te beantwoorden - er zijn genoeg vrouwen op deze wijze zwanger geraakt!

4. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    Odess, dat zijn wij idd aan het proberen :D
    we maken er maar gelijk een experiment van, haha.

ben daarom zo benieuwd wie het overkomen is :D

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wij hebben de methode ongeveer 6 cyclussen toegepast, in de vruchtbare periode voor het zingen de kerk uit en daarbuiten gewoon. We zijn in cyclus 4 zwanger geweest omdat manlief even niet aan het opletten was (dat is wel een risico ;)), maar dat ging mis. Dit was de eerste cyclus dat we gewoon gevreeen hebben en direct zwanger. We zijn dus redelijk vruchtbaar, maar niet zwanger geraakt van het voor het zingen de kerk uitgaan (niet toen het goed ging iig ;))

6. Chai

Chai Niet meer actief

Wij hebben 3 jaar voor het zingen de kerk uit gedaan en nooit zwanger geraakt. Nu in de tweede ronde gelijk raak dus bij ons was het vrij veilig, maarja ik blijf erbij iedere man is anders. :)

7. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    mijn vriend en ik zijn ook flink vruchtbaar. bij mijn zoontje ben ik na 1x bedplezier zwanger geraakt.

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Dan zal ik iig goed uitkijken als je nog niet weer zwanger wilt raken

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Ehm..... JA!

Voor het zingen de kerk uit is de meest onbetrouwbare vorm van anticonceptie werd mij bij biologie al verteld....

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Twee stellen in mijn zeer nabije omgeving zijn zo binnen 1 jaar na elkaar zwanger geraakt. Niet geplant dus.

Ik zit net even te googlen en daar vind ik ook dat er geen zaadcellen in voorvocht kunnen zitten. Er kunnen alleen 'oude' zaadcellen in zitten als de man niet heeft geplast na de vorige zaadlozing. Dus het gaat alleen 'mis' als het terugtrekken niet goed of niet op tijd gebeurt. Weer wat geleerd. (blijkbaar kunnen mensen in mijn omgeving niet goed terugtrekken :D).

11. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    baby is welkom hoor :)
    zo achterlijk zijn wij niet ;) hahaha

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid