HCG loopt op, maar geen zwangerschap te vinden

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1983Loontje, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1983Loontje

22 aug 2012
    28
    0
    0
    Dames, help:

Vrijdag 17-8 heb ik positief getest (dit ook bevestigd gekregen van de dokter)
    Zaterdag 18-8 kreeg ik lichte bloedingen en ben ik naar de dokterspost geweest. Ze vertelde me dat ik helaas toch rekening moest houden met 'n miskraam.
    Dinsdag 21-8 naar ziekenhuis geweest voor een echo, niets te zien, maar kon BBZ niet uitsluiten.
    Afgelopen dinsdag en vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor echo en bloedafname.
    Op de echo alle keren geen zwangerschap te vinden (wel verdikt baarmoederslijmvlies) en HCG was dinsdag 700 en vandaag gestegen naar 791.
    Ze kunnen me nog geen antwoord geven en moet nu aanstaande zaterdag weer terug voor dezelfde controles.

Is er iemand die dit eventueel herkent?
    Blij durf ik nog niet te zijn, ik word helemaal gestoord van al het wachten

2. Suzzel

Suzzel Lid

25 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring, maar wat frustrerend moet dit voor je zijn. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!

3. 1983Loontje

22 aug 2012
    28
    0
    0
    @Suzzel: Dank je wel... Frustrerend is het zeker!! Als ik alles goed heb uitgerekend zou ik nu 5w6d moeten zijn

4. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    vind het wel traag stijgen? als je dinsdag 700 heb gehad zou je nu normaal rond de 1400 moeten zitten. verdubbelt normaal elke 48-72 uur.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hcg verdubbeld om de dag. volgens mij had je hcg vandaag meer gestegen moeten zijn dan 91.

Je zou nu dan ook bijna 6 weken zijn en dan had je al een vruchtzak moeten zien.

Sorry maar er bang voor :(

6. 1983Loontje

22 aug 2012
    28
    0
    0
    Volgens de verloskundige moet ik helaas rekening houden met een bbz...
    Als ik een miskraam had gehad dan had m'n HCG al meer gedaald moeten zijn qua de tijd dat ik zwanger was geweest.

Het rare is alleen dat ik helemaal geen klachten heb van een bbz.

Ik ben er idd ook bang voor, maar ze moeten die frummel toch zien te vinden voor 't verkeerd gaat...

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb dit gehad bij mijn MA. Er was wel wat te zien maar niet een vruchtje (met 7 wk). Mijn HCG steeg ook, maar net zo langzaam als dat van jou. Omdat ze ook bang waren voor een BBZ hebben ze bij mij toen een laparascopie gedaan maar niets gevonden. Ik ben 2 weken later alsnog gecuretteerd en pas toen daalde het Hcg.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik weet dat je gestoord wordt van het wachten maar ik zou toch gewoon nog even afwachten. Met deze termijn moet je wel wat kunnen zien, maar je kunt beter wachten tot een week of zeven, dan is het helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Pas wat doen of laten doen als je er zelf aan toe bent. Ik heb 2 weken gewacht om te wennen aan het idee en niet ooit nog later het idee te hebben dat ik misschien wel te vroeg pillen had genomen of gecurreteerd zou zijn.

9. 1983Loontje

22 aug 2012
    28
    0
    0
    Helaas heeft 't allemaal niet zo mogen zijn...
    Na de controle van gisteren moest ik gelijk blijven om geopereerd te worden aan 'n BBZ.
    Gelukkig waren ze 'r vroeg genoeg bij waardoor m'n eileiders helemaal gespaard zijn gebleven.
    Ik heb 'n laparoscopie gehad dus mag gelukkig vandaag weer naar huis.

Dank jullie wel in ieder geval voor 't meedenken

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meid, lees je verhaal nu pas en dacht gelijk aan een bbz.
    Wat erg meis..
    Gelukkig waren jullie er optijd bij.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik lees net je verhaal pas. en wou je even heel veel sterkte wensen !!!
    wat een verdriet!
    wel ben ik blij voor je dat je beide eileiders hebt kunnen behouden!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meid wat erg :( Idd fijn dat je beide eileiders behouden zijn maar dat neemt niet weg dat je ontzettend verdrietig zal zijn!
    Sterkte, dikke knuffel!

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wat heftig dit :(.... dikke knuffel

14. Suzzel

Suzzel Lid

25 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig zeg. Heel veel sterkte!

15. 1983Loontje

22 aug 2012
    28
    0
    0
    Dames, dank jullie wel voor de dikke virtuele knuffels die ik van jullie heb mogen ontvangen!!

Lichamelijk gaat het de goeie kant op, gas is bijna uit m'n lichaam en de wonden helen goed. De muren komen alleen 'n beetje op me af omdat ik alles heel rustig aan moet doen en lang nog niet alles kan en mag.

Emotioneel is het een achtbaan, de ene keer ben ik blij dat ze het zo vroeg hebben kunnen constateren en mij dus hebben behoed voor lichamelijk veel letsel, de andere keer ben ik zo verdrietig dat ik bijna kwaad ben op mezelf dat mij dit weer moet gebeuren...

Ik probeer het maar positief te bekijken dat dit de manier van moeder natuur was om te laten zien dat dit kindje niet levensvatbaar was voor deze wereld...

16. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Heel veel sterkte hoor! :( vind een zeer verdrietig verhaal...

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

18. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0