36 week stuit, 37 week hoofdligging, 38 week weer stuit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marlett, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    De titel zegt het al. Bij 36 weken lag mijn baby in een stuit, een week later was ze gedraaid (zelf, met Moxa) en nu lijkt het wel of ik weer het hoofdje bovenin voel, zo'n ronde 'tennisbal' zeg maar.

Heeft iemand dit eerder gehad/gehoord?

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat kunnen ook de billen zijn.

Vaak kan de vk ze ook heel moeilijk het verschil tussen het hoofdje of de billen voelen bij twijfel krijg je een echo.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier een kindje die telkens wisselt van hoofd- naar dwarsligging (helaas op dit moment weer dwarsligging). Ik hoop dat hij nog weer terugdraait, maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nog gaat gebeuren.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    nog een draai is niet uitgesloten denk ik, maar wordt wel steeds onwaarschijnlijker: je kindje krijgt ook een steeds dikkere kont :p dus misschien voel je die idd wel. Bij twijfel even opnemen met vk denk ik, je belandt liever niet onverwacht in een stuitbevalling

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    afgelope dinsdag liggins echo gehad en madam lag in stuit.
    woensdag ochtend weer echo(1e afspraak bij gyn) gehad en madam lag met hoofd naar beneden. en donderdag was ze weer gedraaid naar stuit dus tja kan er gene touw aan vast knopen :p kind weet niet wat ze wil maar scheelt dat t hier niks uit maakt want krijg een ks.
    Straks laatste vk afspraak en ben benieuwd hoe ze nu ligt :p

Deel Deze Pagina