Verloskundige vermoed tweeling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chick111, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik officieel ook 1 van een tweeling, mn oudste ook en deze zwanger is ook met een 1eiige tweeling begonnen. Helaas blijft er steeds maar 1 over :(..... de gyn (had een andere die ik nog niet eerder had gehad) zei afgelopen maandag na een uitgebreide echo nog wel van zitten er 2lingen in de familie?? schrok even haha maar hij zag maar 1 kindje :D maar wat hij er precies mee bedoelde weet ik niet?? had toen wel ff andere dingen aan mn hoofd...
    Jammer dat de ts niet ff komt melden van hoe of wat...

2. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik vind dit ook schokkend! Het zou je maar gebeuren...

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    zo te lezen heeft ze nog niet gereageerd, jammer!

ik heb ZELF wel een vermoeden dat ik een tweeling draag.. maar afgelopen week op de echo (ben pas 7 wkn) maar een vruchtje gezien.. maar toch blijft het vermoeden hahah.. het leek ook fftjes alsof er 2 dooierzakjes waren haha of heb ik me dat ingebeeld.... de gyn kreeg t vruchtje ook niet goed in beeld, dus miss toch?? haha ik ben in ieder geval benieuwd, maandag voor de echo!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jammer dat TS niet meer reageert.....

5. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Grappig onderwerp, maar jammer genoeg weten we nog niets van het vervolg...
    Zelf had ik afgelopen dinsdag een echo en bleek ik in verwachting van een tweeling te zijn! Duidelijk te zien overigens. Je zag twee holtes, met eerst een vruchtje in de ene holte met een prachtig kloppend hartje. Bij het bestuderen van de andere holte floepte er ineens een tweede vruchtje van dezelfde grootte als de andere tevoorschijn. Inclusief prachtig kloppend hartje. In mijn geval liggen ze iets achter elkaar, waardoor ze ook niet goed samen in beeld te brengen waren. Maar het was wel erg duidelijk in elk geval.

6. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een apart verhaal!!! ben nu ook wel erg benieuwd of het er toch twee zijn.........

hier ook in verwachting van een tweeling. nooooiit verwacht,maar blijkbaar toch in de fam.gesch.
    hier liggen ze in een stapelbed hihi dus boven elkaar en meteen duidelijk te zien. tenminste voor de vk. ik lag maar de hartslag te zoeken en had niks in de gaten :D
    eerst in shok!!! maar nu ontzettend blij!

7. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog steeds niet??!!

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Jammer dat er geen reactie komt van TS!