jaja hier mijn domme vraag! ik moest gister even naar de huisarts heen en terug hooguit 1,5 km. had de auto niet voor de deur dus ben maar op de fiets gegaan aangezien ik lopend niet meer vooruit te branden ben en bekaf thuis kom. van fietsen wist ik al dat mijn borsten het niet leuk vinden. later in de ochtend toen ik weer thuis was kreeg ik naast bandenpijn ook een soort spierpijn in mijn buik wat best pijn deed. even mams gebeld en die kon me gerust stellen met wat ik zelf eigenlijk ook wel weet geen bloed is goed. nu schoot me net te binnen dat ik daarvoor op de fiets gezeten had al was het maar een klein stukje. maar zou ik die "spierpijn" van het fietsen hebben gekregen?
Hey. Ik denk zeker dat het kan. Er veranderd veel bij je buik, dus ook je buikspieren. Zeker als je nu minder beweegt, kan dat stukje fietsen daarvoor zorgen. Ik kreeg bij mijn zs het advies om mijn buik niet te laten hangen, maar licht aan te spannen. Ik had vanaf het begin al een gevoelige buik en banden. Sterkte ermee.