hallo meiden, Wie van jullie heeft er allemaal een screenings echo gehad? wat vinden/vonden jullie ervan, ervaringen etc. En werd het bij jullie (deels) vergoed? ik ben zelf bij Un*ve verzekerd, en belde vandaag om te vragen of ik deze echo vergoed kreeg. Volgens die mevrouw wel, maar ik twijfel, want hoor van andere un*ve leden dat die wel moesten betalen!! Ik ben basis verzekerd met module A erbij.....iemand hetzelfde meegemaakt?
Ik ben ook bij Unive verzekerd en heb gewoon de nota opgestuurd. Zie vanzelf wel of ze het vergoeden. Het gekke is dat de 20 weken echo wel in het basispakket zit, alleen omdat Den Haag nog niet weet tot welk bedrag, wordt ie door sommige verzekeraars niet vergoed (als ik 't allemaal goed begrepen heb). Als Unive hem nu niet vergoed, vraag ik de nota terug en dien ik hem weer in zogauw het allemaal wel geregeld is. Volgens mij heb je namelijk drie jaar de tijd om nota's op te sturen. De 20weken echo vond ik wel de moeite waard. Ook al biedt het geen garantie, het is wel een geruststelling als alles er goed uitziet. Mijn verloskundige heeft alles heel goed uitgelegd en nam echt de tijd. Daarnaast vond ik het heel fijn om beebje te zien
20 weken echo word gewoon vergoed... die regeling is pas sinds januari dus kan zijn dat sommige hem niet vergoed hebben gekregen... maak je niet druk...
ik kan in mijn polis nergens terugvinden welke echo wel of niet vergoed wordt, ik zit bij interpolis...???iemand ervaring?? gr. rachelle
dan gewoon even bellen naar je verzekering rachelle maar ik weet wel dat niet elke verzekering de 20 weken termijn echo vergoed dus informeer goed bij je verzekering zodat je niet voor verassingen komt te staan. succes allemaal
Elke verzekering MOET uiteindelijk de 20-wejen echo vergoeden maar omdat er nog geen tarief voor is vastgesteld (lekker vlot daar in Den Haag...) betalen nog niet alle verzekeraars meteen de factuur. Ik heb ook voorgeschoten en krijg het geld dan later terug! Ik zou dus wel even navragen wat de echo kost war je hem laat maken schijnt nogal wat verschil in te zitten, wij hebben bijvoorbeeld 90 euro betaald
Het is nu rond, en met terugwerkende kracht wordt de echo vergoed! Kreeg ik gisteren te horen van de vk, die had ook net het bericht binnen. Dus iedere verzekering gaat hem nu vergoeden!
Dat is goed nieuws Ayla! Het is inderdaad nogal duur (ik was 93 euro kwijt) dus het is heel fijn dat we dat terugkrijgen.