Vreselijke dromen iedere nacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamasboefje, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Hoi:D

Ik heb al de hele zwangerschap last van levensechte nachtmerries:(
    Dit begon al voordat ik een positieve test in mijn handen had en had dit bij mijn vorige 2 zwangerschappen die helaas in een mk zijn uitegelopen ook gehad. Ik weet niet meer zeker of ik het bij mijn zoontje ook had. Maar nu is het alweer een tijdje aan de gang. Ik ben als het goed is nu bijna 10 weken zwanger en heb echt iedere nacht zo'n vervelende droom. Het is zelfs zo erg dat ik er tegenop zie om te gaan slapen:p Zijn er meer meiden die hier last van hebben?

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Heb ik in ook heel erg last van. Sommige waar je gewoon gespannen, extreem boos of van wakker schrikt en sommige zó afschuwelijk dat je er nog dagenlang een naar gevoel aan over houdt.
    Meestal helpt het ze te delen met iemand, zoals je vriend/man of het op te schrijven. Gewoon doen, het helpt echt!
    Al heb ik al een paar keer zo'n afgrijselijke droom gehad dat ik zelfs dát niet eens durfde, ook niet in een dagboekje ofzo.

Hoop dat ze bij jou een beetje snel verdwijnen en je weer lekker kunt gaan slapen ;)
    Misschien jezelf van te voren even lekker verwennen onder je douche of iemand je een massage laten geven!

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik nu ook sinds een paar weken. Afgrijselijk, sommige durf ik gewoon niet na te vertellen :$

4. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Meestal praat ik er ook over met mijn vriend omdat ik er anders heel de dag aan blijf denken. Maar dat probleem heb ik soms dus ook.. dat de droom zo heftig is dat ik het niet eens durf te vertellen. Zelfs mijn vriend schrikt er soms van! Het zullen de hormonen wel zijn, haha

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dat heb ik ook maar als goed is ben je er
    vanaf als je bevallen bent komt door hormonen
    word alleen meer .

6. sanneke02

sanneke02 Lid

14 mei 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook! Ben nu 9 weken, maar vreselijk gewoon! Ook ik zie er tegen op om te gaan slapen, slaap nu vaak met het nachtlampje aan, echt kinderachtig hoor.... maar dat helpt wel... als je dan wakker schrikt zie je gelijk waar je bent!

7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Door de vermoeidheid en warmte van de afgelopen dagen is het nu een beetje minder bij mij, maar anders is het ook elke nacht weer raak. Erg slopend! Het sleept zich de hele dag met je mee.

8. Graatje

Graatje Lid

9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Heel erg herkenbaar! Heb ik de hele zwangerschap last van gehad. Vannacht ook weer eng gedroomd over de baby en de hele dag een naar gevoel aan over gehouden.

9. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Tot nu toe 2 vervelende dromen gehad.. 1 keer werd ze geboren, en ik mocht haar bekijken, dood, in een kistje.. :( deed me heel veel pijn en als ik er nu aan denk heb ik het er nog moeilijk mee..

En 1 x gedroomd dat er een konijn uit kwam.. eerder hilarisch dus.. maar wel heel realistisch!

Die eerste droom heeft me echt wel geraakt.. heb er ook echt even om moeten huilen, want ik ben JUIST enorm positief.. dus daar schrok ik wel van, dat het toch iets in mijn onderbewustzijn is..

10. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Zo te zien ben ik dus niet de enige die hier zoveel last van heeft. Ik hoop eigenlijk dat ik er niet heel de zwangerschap last van blijven houden maar daar ga ik nu wl vanuit;) En zwaantje1985 Ik weet precies wat je bedoeld. Ik droom nu eigenlijk alleen maar dat er iets met mijn zoontje of de baby gebeurd. Echt verschrikkelijk zulke dromen:(

11. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier precies hetzelfde:(

12. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik had dit juist na de bevalling. Heb de bevalling in mijn dromen wel 5 keer op de meest verschrikkelijke manieren over gedaan. Ben zelfs paar keer huilend wakker geworden. Nu 4 weken later geen last meer van. Zal dus echt met hormonen te maken hebben

Deel Deze Pagina