buikgriep?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo,
    ik wilde jullie wat vragen, ik ben inmiddels 6 weken zwanger maar voel me al paar dagen hardstikke beroerd, overgeven ,misselijk, kan echt helemaal niks binnenhouden, volgens de dokter is het buikgriep, nou heb ik een temp van 36.3 was al poosje wakker toen ik het opnam om te kijken of ik koorts had, maar het is toch zo dat als je zwanger bent je temp altijd tegen de 37 aanzit?
    is er nu iets niet goed met de zwangerschap of komt het doordat ik al wakker was en gelopen heb, nu ben ik ongerust dat er iets met de zwangerschap foutgaat omdat de temp zo laag is.
    mijn buik en maag kunnen niks verdragen niks blijft erin de dokter zegt rust nemen en blijven drinken maar het komt er allemaal weer uit wat ik ook drink ben hardstikke ongerust
    weet iemand hier hoe dat zit met de temp? :(

2. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb ook een lage temp gehad vroeg in de zwangerschap en volgens de vk kan dat gewoon verschillen per persoon:) ik zou je er niet al te druk over maken die temp maar wat de rest betreft dat weet ik ook niet sorry x x x

3. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb ook een lage temp gehad vroeg in de zwangerschap en volgens de vk kan dat gewoon verschillen per persoon:) ik zou je er niet al te druk over maken die temp maar wat de rest betreft dat weet ik ook niet sorry x x x

4. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hey meis,
    tja buikgriep of van de zwangerschap, probeer het drinken vol te blijven houden en maar als je merkt dat er uiteindelijk weinig in blijft, zeker qua vocht, terug naar de huisarts hoor, dan kan hij je iets voorschrijven (eventueel in zetpil vorm) want dit is ook niet goed voor je lichaam en voor je kindje.
    Die temp zou ik me niet druk om maken hoor, dat verschilt per persoon en is zo ontzettend wisselend en van zoveel factoren afhankelijk.. dus gauw vergeten hoor, je hebt geen koorts en dat is even belangrijk

sterkte en beterschap !
    athina

6. Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties ik was echt hardstikke ongerust omdat ik dacht dat de temp als je zwanger was altijd hoger ligt en nu was hij lager,
    zakt de temp dan als je wakker bent en gaat lopen?
    ik probeer hele kleine slokjes te drinken en wat rond te lopen want als ik ga liggen voel ik me alleen maar beroerder ik hoop dat het vlug over gaat het begon eigenlijk van de week al maar het bleef toen alleen bij kokhalzen.

groetjes rebecca5

7. Niet meer actief

jolanda 1984
    hoever ben jij?

8. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zit nu op 20 weken x x x

9. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zit nu op 20 weken x x x

10. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Mijn excuses trouwens dat mijn reactie steeds dubbel geplaatst word geen idee wat er mis gaat x

Deel Deze Pagina