Combinatietest gesprek dan ook echo??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door vwpolo1988, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben vandaag 10 weken zwanger en heb aankomende maandag bij de gynocoloog een gesprek over de combinatietest. Nou was mijn vraag of ze ook nog een echo gaan maken na of voor het gesprek??

Heb ook echo gehad bij:
    6w en 3 d
    8w en 3 d

Iemand ervaring mee die ook bij gynocoloog loopt.

Groetjes Polo

2. vlinder1981

vlinder1981 Actief lid

25 jan 2011
    347
    1
    18
    Zeeland
    Hoi polo,

Ik heb wel een echo gehad met 10 weken maar het gesprek mbt combinatietest heb ik bij de echoscopist gehad. Het zgn counselingsgesprek. Bedoel je dat gesprek?

Groetjes,
    Vlinder1981

3. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik loop ook bij de gynaecoloog; wij hadden eerst een echo door een echoscopist en daarna het gesprek met de uitslag met de gynaecoloog. 2 weken daarvoor was er bloed bij mij geprikt.
    De echoscopist gebruikt een veel beter echoapparaat dan de gynaecoloog. Maar misschien is het in jouw ziekenhuis weer anders. Ik heb trouwens ook bij 6 en 8 weken een echo gehad. Nu mogen we om de 4 weken. Dat scheelt:)

4. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Wij kregen ook een echo. Om precies te bepalen hoever ik was (had ook al meerdere echo's gehad) zodat ze de daadwerkelijke afspraak konden inplannen.

Ik heb even gebeld hierover van tevoren, niet dat ik er op reken en dat ik geen echo krijg. Dan is het zo'n tegenvaller.

Deel Deze Pagina