Helder bloedverlies in 40ste week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wardi, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Beste dames,

Even een vraagje...vanochtend vroeg heb ik best wat bloed verloren op de wc. Het was/is helder rood bloed, heel dun, waterig. Is dit normaal in deze fase van de zwangerschap? Ik lees en hoor vaak over verlies van vruchtwater en de slijmprop maar kan me niets herinneren over bloed...

Heb afgelopen avond en nacht wel last van (voor/oefen)weeen gehad. Heb ze nu nog steeds, heel onregelmatig.

Zal de bevalling nou echt dichtbij zijn? : )

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik zou denken van wel, maar bel gewoon even je verloskundige? Die weet er alles van lijkt me! Heel veel succes met je bevalling!

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Dank je chantal!

Ik heb inmiddels mijn gyn. gesproken. Moest een half uur later terugbellen maar was zo ongeduldig dat ik hier de vraag ook gesteld heb : )

Bloedverlies is normaal als het zou vermeerderen dan moest ik wel even terugbellen. Dus ben weer gerustgesteld.

Nou hopen dat de bevalling gauw van start gaat...spannend!

4. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    ik weet nog bij mijn eerste dat ik dat ook had, schrok me eerst rot. vk gebeld,maar het hoort erbij, de bevalling zal wel op gang komen, dat was tenminste bij mij. bloed verloren rond 11uur s`morgens, weeen begonnen om 3uur s`nachts. succes in elk geval...

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

De vk zei maandag tegen mij dat als ik echt bloed (zonder slijm) zou vloeien, ik haar moest bellen.

Deel Deze Pagina