verloskundige..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikbenhetmaar, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat is wel soms het risico. Hoewel het bij ons meer dan duidelijk was. Als ze op een paar echo's hetzelfde zeggen kan het haast niet missen.
    Oordeel zelf:

Trouwens, bij ons was de baby zelf al de grootste verrassing :) dus misschien vandaar dat we het geslacht niet per se een verrassing wilden houden.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja als ze het bij meerdere echo´s zeggen zullen ze het vast goed hebben :D
    wij hebben ook absoluut geen voorkeur wat betrefd het geslacht..
    beide is welkom!

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ik had 17 okt mn eerste dag van de laatste mens.

Op 18 nov. getest en ( odmat het in de handleiding van de test stond) de huisarts gebeld.. De assistente verwees me direct door naar de vk.. Die meteen ook gebeld..
    Afspraak was 8 dec.

a.s. maandag 2e afspraak..

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ken een ventje die de eerste tijd roze shirts had :rolleyes: ...maar idd meisjes hebben ze vaker fout.

@Cossy...die is idd superduidelijk..maar als het piemeltje kleinerwas of anders lag had ik al getwijfeld...schaamlipjes zijn ook vaak opgezwollen in de buik...lijken het net balletjes.
    Bij meerdere echo's zou ik ook geen twijvel hebben maar over het algemeen krijg je er maar 2 ...en kans dat bij de 3d het verscholen ligt...
    nee hoor volgende keer wil ik weer verrast worden...wwe hadden/hebben een superband ;)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij wilde het weten, omdat ik anders toch ging neigen naar het 1 of het ander qua gevoel en als het dan toch een jongen was, terwijl ik een meisje dacht, of andersom, dan was dat misschien zo'n omschakeling geweest. Ik ben nogal een controle freakje ;) en daarbij: Het is ook gewoon erg praktisch met je uitzet.

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    me gevoel was een meid vanaf de dag dat ik een test dee...altijd rekeing mee gehouden dat het anders zou kunnen zijn...maar gevoel is nooit weg geweest ...
    tja praktisch...vind het nix praktischer...als ik wist dat we een meid kregen waren we blit...had ik me gek gekocht aan spullen/kleding ;)

Deel Deze Pagina