Hey meiden, Sommige van jullie kennen mijn verhaal wel denk ik... Tis dus nu in deze zwangerschap ook zover, opgenomen met acute bedrust... Van m'n baarmoedermond was afgelopen dinsdag nog maar 1,7 cm over, terwijl die de vrijdag ervoor nog 4 cm was... Ik mocht dus na m'n controle direct in het ziekenhuis blijven... Nu heb ik dus longrijpingsspuiten gehad voor de kleine en adelat (weeénremmers) voor mezelf... Zo moeten we gaan proberen om het zover mogelijk te rekken voor ons kleine ventje... Gelukkig heb geen echte weeén of harde buiken gehad en doet de baby 't nog steeds super goed... Hij woog afgelopen dinsdag 860 gram, dus voor de termijn goed op schema... Maar uiteraard nog veels te klein! Ik wil heM echt nog niet missen uit m'n buik, we hebben nog veels te gezellig samen! Duimen jullie mee? Alvast bedankt... Liefs Vie...
Tuurlijk duim ik mee. Wat zul jij geschrokken zijn. Ik wens je heel veel sterkte en ga hopen dat de kleine nog even lekker bij zijn mama blijft. Veel succes.
Ja, waarschijnlijk gaan ze me tot het einde hier houden... Of er moet een klein wondertje gebeuren, maar maar daar reken ik niet op... Maar zowiezo gaan we voor de 30 weken, voor minder doe ik 't niet... Dankjewel meiden...
Ik duim zeker mee! Ik heb je verhaal gelezen van jullie zoontje, wat verschrikkelijk. Ook ik ben een prematuurmama en weet wat het allemaal inhoudt. Ons mannetje had ook een infectie die hem bijna fataal is geworden, maar wij hebben het geluk gehad dat ons mannetje het uiteindelijk gered heeft, maar we hebben heel spannende momenten meegemaakt. Heel veel sterkte en ik ga voor jullie duimen dat in ieder geval week 30 gehaald wordt! En daarna weer een nieuw doel stellen
Ik duim met je mee! Ik heb even gezocht en je verhaal een beetje gelezen. Balen dat je nu bedrust hebt, maar in ieder geval heb je alles om je heen om jullie nog even samen te houden! Veel succes en ik blijf hier even meekijken!
Heel veel sterkte, Vie. Ik ga een wierookje voor je aansteken....baat het niet, dan schaadt het ook niet. En om je een hart onder de riem te steken: het kan écht goed gaan hoor, ook bij de allerkleinsten: http://www.ad.nl/video/3097553/Minibaby ... terug.html
Jemig meid! Gelukkig dat ze je gelijk aan de adelat en longrijping hebben gelegd. Hoop dat je minimensje nog even lekker een paar maandjes in je buik mag blijven! veel sterkte!