wanneer hebben jullie je aangemeld bij de verloskundige? en hebben jullie het daarvoor of daarna verteld aan familie enz
uhm bij de eerste heb ik het directe familie meteen verteld en na ong. 8 weken aan de rest en nu bij de tweede vertellen we het aan wie we maar zien haha ik heb zoiets van mocht het onverhoopt toch mis gaan dan zou ik daar ook over willen praten maar voornaamste reden is dat ik het niet voor me kan houden en het van de daken wil schreeuwen En ik bel vandaag de vk hier maken ze meestal afspraak in de 8/9e week denk alleen dat ik de 1e keer naar een gyn moet omdat ik van de vorige met een kz ben bevallen en daarna geloof ik naar de vk
van harte gefeliciteerd wij hebben t meteen aan ouders etc verteld en daarna meteen de verloskunduge gebeld, mochten langskomen met 10 wk voor eerste echo en 2 dg later voor de intake
Gefeliciteerd! Wij hebben het meteen verteld aan de famillie en de vk heb ik ongeveer 4 dagen na dat ik het wist gebeld.
Hoi hoi, Ik heb nog geen idee wanneer we het gaan vertellen. Moet het eerst mijn mannetje zelf nog vertellen! Maar ik heb wel vanmorgen de dokter gebeld en die gaf aan dat je tegenwoordig ook gelijk een afspraak bij de VK kan maken. Ze wachten dus niet meer perse de 10 weken af..... Tenminste dat is wat ze mij vanmorgen vertelde...