Verloskundige

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier is het ook altijd vrij kort, maar als je vragen hebt kun je die toch gewoon stellen? Hier nemen ze daar zeker wel tijd voor!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier hetzelfde bij de eerste.
    Alles oed? Klachten? nee mooi , bloeddruk meten hartje luisten en baarmoeder meten.
    Thats it.
    Maar goed ik heb niet zoveel te vertellen als het gewoon prima gaat dus waarom 20 minuten daar zitten als het niet hoeft?

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mij hebben ze rond de 37 weken gepraat over wanneer je moet bellen tijdens de bevalling enzo.

Rond de 7 maanden zijn we naar een rondleiding in het ziekenhuis geweest aangezien ik poliklinisch zou moeten bevallen ivm reistijd naar ziekenhuis. Dus die info kwam vanuit het ziekenhuis zelf.
    Pijnstilling; dan ga je automatisch over naar de gyneacoloog en verdwijnt je verloskundige uit beeld. Die mag namelijk geen pijnbestrijding geven behalve de geboorte tens. En volgens mij is er niet zo veel te "kiezen" qua pijnbestrijding, is het niet nodig, is het niet nodig. Is het nodig, dan is het nodig. Elk medicijn heeft ook nadelen namelijk! Een bevalling is natuurlijk en pijnbestrijding niet ( En toch heb ik een prik geha den een ruggenprik en een keizersnee ;) dus voel je niet aangevallen! )

Deel Deze Pagina