Hallo, ik heb 16 februari een plaatsing gehad van een 5 daagse cryo dmv. eiceldonatie omdat ik in de vervroegde overgang ben. 21 februari positief getest. Ik gebruik 3x per dag estradiol en utrogestan. Inmiddels 3 echo's gehad waar vertraagde groei te zien was waarbij ik de laatste keer door kreeg dat ik volgens de meting op 6 weken zit terwijl ik nu 10 weken zou moeten zijn. Hartje klopt iedere keer goed. Nu twijfel ik hoe lang ik nog moet/mag doorgaan met de medicijnen. In het ziekenhuis zegt de ene gynacoloog dat ik ermee kan stoppen, na de eerste echo al en een ander zegt dat ik ermee door moet gaan want mocht het een miskraam worden kan het niet komen doordat ik gestopt ben. Maar is het niet mogelijk dat de groei door die medicijnen achterloopt?
Ahhh wat een vervelend nieuws die achtergebleven groei! Zo verdrietig. Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. De groei kan niet vertragen door de medicijnen. Ik zou zelf niet stoppen met de medicatie zolang op de echo een hartslag te zien is, maar dat is heel persoonlijk
Wat verdrietig! Ik schat de kans dat dit nog een goede afloop heeft wel heel laag in eerlijk gezegd met 4 weken achterlopen. Tot wanneer moet je de medicatie blijven gebruike ? 12 weken ofzo toch?