Verloskundige

Discussion in 'Zwangerschap' started by Six, May 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Kan iemand mij vertellen wanneer je contact op moet nemen met een verloskundige voor het maken van een afspraak?
    Weet wel dat je rondom de 10/12e week daar terecht kan. Best laat eigenlijk, ben stiekem best nieuwsgierig... :oops:

2. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Volgens mij kun je nu al contact opnemen, hun noteren dan je gegevens en maken dan meteen een afspraak met je voor over een paar weekjes.

3. Niet meer actief

je kan nu gewoon vast bellen en maken ze gewoon een afspraak als je rond de 9/10/11 weken bent ligt er maar net aan bij hoeveel weken ze bij jullie de eerste afspraak doen

4. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    hoi gefeliciteerd je kan nu al de verloskundige bellen voor n afspraak gr.cathy

5. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Oké, ga ik zo maar even doen dan. Thanx!
    Vind dat soort zaken allemaal erg spannend, omdat het allemaal zo nieuw is (zwanger 1e kindje)
    Morgen komt ook al iemand van 'moeders voor moeders' iemand daar toevallig ook ervaring mee?

6. lisacar

lisacar Actief lid

Dec 31, 2005
    347
    0
    0
    HR Consultant
    Ergens boven Amsterdam
    Hi Six,

Inderdaad zoals de anderen ook zeggen, gewoon ff bellen en dan plannen ze je in voor de eerste controle. Ik kan me nog herinneren dat ik het ook erg spannend vond en ook ontzettend leuk!

Moeders voor moeders heb ik ook gedaan. Vond ik erg belangrijk om daar aan mee te werken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes en veel plezier met het verkennen van de zwangere wereld!

Gr. Carmen

7. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Jij omschrijft het mooi, maar zo voelt het ook! Alsof ik ineens van een andere planeet kom ofzo :rolleyes: en nooit iets met baby's te maken heb gehad. En dat terwijl ik al best veel jonge moeders ken...
    Bedankt voor alle adviezen!

Share This Page