help me

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misskim, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    Hallo,

Ik had een vraagje..
    in week 1 ben ik 1 keer de pil vergeten, en in week 3..3x achter elkaar aan. alle dagen heb ik wel sex gehad.
    Nou heb ik vanaf eregisteren steeds wat bruin verlies uit mijn vagina en met afvegen wat lichte bloed.. dit is nu ongeveer al 2 dagen zo Hoe kan dit..?
    Komt dit gewoon omdat ik 3keer achter elkaar de pil ben vergeten en is dit dan gewoon menstruatie, of is het de innesteling...?
    het is eigenlijk dus geen echte ongesteldheid want ik verlies nauwlijks bloed, het is meer wat bruinig..
    Officeel moet ik pas maandag ongesteld worden..

help me..hoe kan dit, wat moet ik doen..? kan ik al testen?

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Het lijkt me waarschijnlijker dat je lichaam "van slag is" omdat je in de laatste week 3x de pil bent vergeten. Heb je die op een later tijdstip alsnog ingenomen? Anders is het waarschijnlijk een soort doorbraakbloeding. Testen kan, maar als ik jou was zou ik even afwachten wat er komend weekend/maandag gebeurd en als de ongesteldheid niet doorzet dan even testen. Het lijkt me nu kort dag dat het als je zwanger bent het hormoon wat dat in je urine zit om dit aan te geven, er al in zit.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik denk ook dat je gewoon last hebt van spotting (dorobraakbloedingen).
    Ik zou toch even wachten met testen tot in je stopweek als er dan niks komt.

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Niemand kan jou vertellen wat er nu aan de hand is. Het enige wat je kunt doen is afwachten of je een echte bloeding krijgt, en als dat niet gebeurt binnen een paar dagen, moet je gewoon even een test doen.
    Maar ik vind het wel logisch dat je lichaam wat vreemd gaat reageren als je in 1 week 3 keer de pil niet hebt ingenomen.

5. jessica1

jessica1 Niet meer actief

dit is dus precies de reden waarom ik in eerste instantie gestopt was met de pil,
    heb het zelf ook vaak genoeg mee gemaakt dat ik hem vergat , en bij mij was het dan inderdaad zo dat ik dan tussen door een beetje ging bloeden kon het ook niet echt ongesteldheid noemen, dus denk niet dat je zorgen hoeft te maken,

6. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    Ok ..ik heb de 3 pillen niet opnieuw ingenomenen al die 3 dagen ook sex gehad zonder condoom, vandaar dat ik me toch druk maak

7. jessica1

jessica1 Niet meer actief

logisch ik maakte me elke maand druk(A)
    je moet je pas zorgen gaan maken als je niet ongesteld word maandag makkelijker gezegt dan gedaan maar zou het toch proberen

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    misschien een belangrijker vraag; zou je zwanger wíllen worden....?

9. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    eigenlijk wil ik niet zwanger worden...
    Het zat zo..me vriend was al heel vaak vreemdgeweest en hij zij afgelopen Vrijdag dat ik moest stoppen met de pil, want dan zou alles goedkomen..ik heb op dat moment nooit goed nagedacht en heb hem dus 3 keer niet geslikt..
    in week 2 was ik de pil ook al eens vergeten..
    Nu heb ik gisteren hem betrapt met een ander meisje, en nu denk ik dus pas..wat heb ik toch gedaan?

Het klinkt allemaal heel dom..maar ik wist allemaal niet meer wat ik moest doen, en nu dit er ook nog bij..
    straks ben ik zwanger..

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oei niet goed over nagedacht dus .....

ik denk dat het erger was geweest als je in week 2 3 dagen de pil niet geslikt zou hebben ....wacht het maandag eerst maar eens af ..klinkt idd als spotting .....

11. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    laten we maar hopen dat het dan een ''spotting'' is en geen innesteling..

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik hoop met je mee meid. Heb je die knuppel wel al gedumpt? Je verdient beter hoor!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Lijkt mij een doorbraakbloeding.

14. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    Ja ik heb hem nu gedumpt, maarja moet t zien vol te houden , want heb t al eerder gedaan en neem m steeds terug. maarja deze keer heeft hij me echt pijn gedaan, iheb helemaal broke.
    Ik heb t gewoon gezien, en het was ook nog met een meisje waar ik al een hele tijd ruzie mee heb.., dat maakt t allemaal nog erger

ik ben ook zo dom geweest om te stoppen met de pil omdat hij het zegt, liefde maakt wat dat betreft dus echt blind

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, dat blijkt... Maar meisje, hij gaat niet veranderen he. Als iemand je zo kwetst, dan geeft hij niet om je. Want dat doe je je geliefde niet aan. Hou de eer aan jezelf hoor!

16. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Mocht je niet echt ongesteld worden dan zou ik volgende week een test aanraden. Ook als je wel ongesteld worden kan het geen kwaad. Zelf spotte ik ook wel eens in cycli waar ik 1 of meer pillen was vergeten. :oops: Ik ben zelf toen niet zwanger geworden, maar het kan wel degelijk.

Kijk ook even in de bijsluiter van je pil. Bij mij was de 3e week de meest risicovolle week om zwanger te raken omdat hier de stopweek achteraan komt. Dus een lange periode van geen of te weinig hormonen in je lichaam en daardoor mogelijk een eisprong. Het is handig om er mee rekening te houden dat je nu niet beschermd bent tegen zwangerschap en de komende cyclus waarschijnlijk ook niet.

En over je vriend, die loopt alleen zijn l*l achter na. Het klinkt misschien hard, maar als hij vreemd gaat/is gegaan dan geen onveilige sex (=zonder condoom) meer mee hebben. Het liefst helemaal niet, de kl**tz*k ... :c:. En je niet laten om praten, ik vrees dat dit zo'n eeuwige vreemganger is.
    Jouw eigen gezondheid is veel te veel waard om het risico van een sexueel overdraagbare ziekte voor te lopen. (Misschien toch even te laten testen door huisarts/GGD/ofzo, maar dat heb je zelf vast al bedacht). Persoonlijk zou ik hem dumpen. Dit kan hij echt niet maken. Geloof me als hij dit doet is hij jou niet waard. Je verdient veel beter.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je niet zwanger bent.

PS: oh, ik zie net dat je hem al gedumpt hebt. Uitstekend gedaan meid. Houden zo! Lieve, trouwe mannen genoeg hoor. Neem nu eerst maar lekker tijd voor jezelf.

17. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    nee, dat is idd geen goede basis om te stoppen met de pil....
    Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent! sterkte

18. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    Iedereen bedankt voor de reacties

Volgens mijn dokter kan je in week 3 niet zwanger raken, dan ben je niet vruchtbaar..?
    KLOPT DIT?
    naja t zal dan wel heh als mijn dokter het zegt.
    moet nu stoppen met de pil en dus afwachten of ik daadwerkelijk gewoon ongesteld wordt...

19. misskim

misskim Lid

15 aug 2008
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    leeuwarden
    niemand ,met een antwoord?

20. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Laat lopen die vent!