Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb dus nog niet echt een idee hoe alles werkt. Wel heb ik al een vraagje. Ik ben zwanger, nog maar net. Van de huisarts heb ik begrepen dat ik nu al wel op zoek moet naar een verlofkundigen praktijk. Kennen jullie een goede praktijk in Arnhem? Belangrijk is dat ik er ook in de avonduren terecht kan voor controle. Mijn vriend werkt lange dagen en kan niet zomaar vrij nemen. Maar ik vind het wel heel belangrijk dat hij bij de controles is straks. Ik wil/kan mijn vriendinnen nog niet om tips vragen omdat mijn vriend en ik het nog eventjes voor onszelf willen houden. Groeten Carolien
Voor mij niet, Arnhem-Huissen is goed te doen. Maar nemen ze mensen uit Arnhem-Noord aan? Heb je goede ervaringen met deze praktijk?
Vast wel gewoon even bellen. Ik ben 1,5 jaar geleden bevallen via hun Uiteindelijk ziekenhuisbevalling maar de begeleiding was prima! Kraamzorg had ik VVT ook erg fijn, je mag een persoon aanwijzen dan Nely/Nelie zij is echt geweldig!
De praktijk in arnhem noord heeft in ieder geval geen avondspreekuur. Maar is verder wel prima. In arnhem zuid heb ik via bekenden ook gehoord dat die goed is, geen idee of er avondspreekuren zijn. In Velp kan je evt ook nog kijken.
Puur vroedvrouwen is een geweldige praktijk, maar zij hebben geen avond spreekuren. Ik ben bij hun geweest voor mijn eerste, en ben er nu weer. De dames zijn stuk voor stuk fantastisch!
Ik vind puur voedvrouwen ook echt een geweldige praktijk! Geen klachten bij beide zwangerschappen niet. Ze nemen je altijd serieus.