Hallo, Ik heb al 2 serieuse vragen gesteld, maar er wordt geen antwoord gegeven, zijn dit wel echte verloskundigen, en nemen jullie de mensen wel serieus
dag Jacqueline, erg jammer dat je zo'n bericht plaatst! Als je goed leest, bijvoorbeeld in mijn introduktieverhaal, dan weet je dat wij dit werk vrijwillig doen. Naast onze (drukke) diensten en spreekuren proberen we regelmatig achter de pc te gaan zitten om jullie vragen te beantwoorden. Dit lukt echter niet elke dag! Soms gaan daar zelfs een paar dagen overheen. Daarom zeggen we ook dat als je vraag dringend is, dat je dan je eigen verloskundige moet bellen, zij heeft 24 uur per dag dienst en is dus wel voor jou beschikbaar. Wij geven zelf ook voorrang aan de mensen die ons bellen in onze diensten en daarna gaan we pas achter de computer. Het komt ook voor dat we maar 1 of 2 vragen beantwoorden en dan alweer weg moeten, dus dan zie je dat we wel even on line zijn geweest maar niet aan alles zijn toegekomen. Ik hoop dat je hiervoor begrip wilt opbrengen en geduldig wilt wachten op een antwoord of je eigen verloskundige bellen als het dringend is. Mirjam